انتشار جزئیات تازه از گوشی OnePlus 10 Pro

انتشار جزئیات تازه از گوشی OnePlus 10 Pro

شرکت وان پلاس در اوایل سال 2022 از نسل جدید پرچمداران خود به نام سری OnePlus 10 رونمایی می کند و به تازگی جزئیات جدیدی فاش شد. طبق گزارش تازه انتشاریافته، این اسمارتفون به صفحه نمایش LTPO 2.0 مجهز خواهد شد.

نمایشگرهای اکسید پلی کریستالی با دمای پایین (LTPO) نوع خاصی از صفحه‌نمایش OLED هستند که به صفحه نمایش اجازه می‌دهد با نرخ‌های متغیر بین 1 هرتز و 120 هرتز به‌روزرسانی شوند و در عین حال انرژی کمتری نسبت به صفحه‌نمایش‌های LTPS OLED معمولی مصرف کنند. ما هنوز نمی دانیم که LTPO 2.0 چه پیشرفت هایی را به دنبال خواهد داشت. اما انتظار داریم که نمایشگر جدید توسط سامسونگ ساخته شود.

در اخباری مرتبط اگرچه ژانویه باید شاهد معرفی OnePlus 10 Pro و مدل استاندارد آن باشیم اما این بدان معنا نیست که خبری از عرضه جهانی نخواهد بود، احتمالا ابتدا راهی بازار چین خواهد شد و سپس به بازار جهانی ورود پیدا می کند. در همین حال، افشا جدیدی که توسط WaqarKhanHD در توییتر ارسال شده است، ظاهراً وان پلاس گزینه های رنگی متعددی را برای وان پلاس 10 پرو تدارک دیده است.

تاکنون تنها گزینه رنگی سبز و مشکی وان پلاس 10 را مشاهده کردیم. با این حال، این تصاویر جدید نشان می دهد که در رنگ های نقره ای یا بنفش نیز موجود خواهد بود. از سوی دیگر، این انتخاب‌ها ترکیبی از سایه‌هایی است که در نسخه استاندارد وان پلاس 9 و 9 پرو دیده می‌شود، بنابراین نشان می‌دهد که محصول جدید ممکن است به سادگی از این منابع الهام گرفته باشد و آن را در وان پلاس 10 پرو هم به کار گیرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا شرکت چینی این دیوایس جدید را معرفی کند. وان پلاس 10 پرو به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می شود و با 12 گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایتی به فروش می رسد. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص این برند چینی چه برنامه ای در سر دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت Watch Harry Potter Limited Edition وان پلاس معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار جزئیات تازه از گوشی OnePlus 10 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *