انتشار جزئیات بیشتر از گوشی هوشمند تاشو گلکسی F سامسونگ

گلکسی F

همانطور که در جریان هستید، کمپانی سامسونگ قصد دارد در آینده ای نزدیک از گوشی هوشمند تاشو خود با نام گلکسی F رونمایی به عمل آورد و بسیاری از افراد نیز منتظر انتشار اطلاعات جدید از این گوشی هوشمند هستند. تا به امرزو شایعات مختلفی از این گوشی تاشو منتشر شده است ولی هیچ کدام از آن ها مورد تایید نبوده و نمی توان در مورد آن ها اظهار نظر نمود.

گلکسی F سامسونگ

به احتمال زیاد کمپانی سامسونگ هفته ی بعد و در طی کنفرانس توسعه دهندگان از اولین گوشی هوشمند و تاشوی خود رونمایی به عمل آورد که بر اساس شایعات منتشر شده گلکسی F نام خواهد داشت. اگر چه تا به امروز نام اصلی این گوشی انعطاف پذیر فاش نشده است ولی بسیاری از منابع خبری از آن با نام گلکسی F یاد کرده اند و بعید نیست که این کمپانی کره ای از این برند استفاده نماید زیاد واژه ی F حرف نخست واژه Foldable به معنای تاشو می باشد. به تازگی خبرهای جدیدی درخصوص گلکسی F سامسونگ به بیرون درز کرده است که آن را یک قدم به واقعیت نزدیک تر می نماید.

گلکسی F

بر همین اساس این گوشی تاشو با شماره مدل SM-F900U در حال پشت سر نهادن تست های نهایی در اپراتورهای آمریکایی می باشد. مدل های اروپایی و آسیایی هم به ترتیب با شماره مدل های SM-F900F و SM-F900N به زودی تست های نهایی را می گذرانند. نکته جالب تر اینجاست که گلکسی F سامسونگ از حافظه داخلی 512 گیگابایتی و همچنین پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان برخوردار است. بهره بردن از چنین ویزگی هایی نشان از برنامه های سامسونگ برای این سری دارد. بر اساس شماره مدل های مختلف و سخت افزار بسیار قدرتمند شاهد عرضه ی سراسری این گوشی هوشمند خواهیم بود و از طرفی دیگر خریداران باید آماده ی پرداخت مبلغ 1000 دلاری برای تهیه ی این گوشی هوشمند باشند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

بیشتر بخوانید  بیکسبی 2 یه طور رسمی با گلکسی نوت 9 عرضه خواهد شد

 

منبع: Gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار جزئیات بیشتر از گوشی هوشمند تاشو گلکسی F سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *