انتشار جدیدترین جزئیات از گوشی آیفون 14 پرو اپل

انتشار جدیدترین جزئیات از گوشی آیفون 14 پرو اپل

در حالی که هنوز چند ماه تا معرفی سری آیفون های 2022 فاصله داریم، شایعات و گزارش های مختلفی در مورد گوشی های پرچمدار آینده اپل منتشر شده است. اکنون، آخرین گزارش برخی از پیشرفت‌های عمده‌ای را نشان می‌دهد که با انواع آیفون 14 پرو همراه خواهد شد.

طبق گزارش MacRumors، اطلاعات جدید از یادداشت تحقیقاتی Haitong International Securities است. پیش از این، جف پو تحلیلگر اعلام کرده بود که غول کوپرتینویی قصد دارد سری آیفون 14 را در سپتامبر 2022 عرضه کند، این سری شامل آیفون 14 نسخه 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس 6.7 اینچی، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو 6.7 اینچی می شود. به تازگی  Pu جزئیات مربوط به سری آیفون 14 پرو را در یادداشت تحقیقاتی جدید فاش کرده است.

طبق گزارش‌ها، نسخه‌های Pro به یک لنز دوربین سه‌گانه مجهز می‌شوند که لنز اصلی آن یک دوربین 48 مگاپیکسلی است که با یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز تله‌فوتو همراه می‌شود. این خبر مطابق با گزارش های قبلی ما است که در ابتدا توسط یکی دیگر از تحلیلگران شناخته شده مینگ-چی کو به اشتراک گذاشته شد، که در ماه آوریل ادعا کرده بود مدل‌های آیفون 14 پرو دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فیلمبرداری 8K هستند.

علاوه بر این، Pu همچنین اضافه کرد که انواع آیفون 14 پرو حتی 8 گیگابایت رم ارائه می کنند که نسبت به رم 6 گیگابایتی که در بالاترین نسخه سری آیفون 13 پرو ارائه شده بود، بیشتر است. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین فعلا آن را باید شایعه حساب کنید. با توجه به اینکه چند ماه تا عرضه آیفون 14 باقی مانده است، می‌توان انتظار داشت که شایعات و گزارش‌های بیشتری نیز منتشر شود، بنابراین برای اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

اپل همیشه سپتامبر را برای معرفی و عرضه در نظر می گیرد و بنابراین حداقل چندین ماه تا آن تاریخ که تابستان 2022 است، فاصله داریم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت اپل واچ پرو در 7 سپتامبر معرفی می شود

نظرات در مورد : انتشار جدیدترین جزئیات از گوشی آیفون 14 پرو اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *