انتشار تصویر غیررسمی از بازی GTA 6

انتشار تصویر غیررسمی از بازی GTA 6

شاید اینطور نباشد، اما هر روز که می‌گذرد، به عرضه رسمی GTA 6 نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شویم. با این حال، درست است که بسیاری از ما مثل همیشه منتظر بازی بزرگ بعدی Grand Theft Auto بوده‌ایم. . خوب، یک خبر خوب وجود دارد، “نخستین اسکرین شات” بازی به تازگی به بیرون درز کرده است.

اگر آن را از دست دادید، Rockstar در سال گذشته مورد حمله سایبری بزرگ قرار گرفت. این باعث شد که ما نسخه اولیه بازی را ببینیم. و همچنین تایید کرد که بازی در حال توسعه است و احتمالا به زودی منتشر خواهد شد. اما در مقایسه با نشت قبلی GTA 6، این یکی بسیار زیباتر به نظر می رسد. بنابراین، آیا این نشان می دهد که بازی دقیقاً در اطراف افق است؟

بنابراین، اسکرین شات از یک کاربر Reddit می آید که عکس ثابتی از یک شخصیت زن قابل بازی را نشان می دهد. همانطور که از لو رفتن های قبلی GTA 6 می دانیم، یک شخصیت زن قرار است رهبری را بر عهده بگیرد. با توجه به آن، می توان گفت که نشت تقریباً در خط است.

انتشار تصویر غیررسمی از بازی GTA 6

با این وجود، به نظر می رسد سایر شخصیت هایی که در اسکرین شات GTA 6 وجود دارند، مدل های آزمایشی باشند. و حتی اگر بافت و سایه‌ها بسیار صیقلی به نظر می‌رسند، این احتمال وجود دارد که تصویر از نشت اصلی ما در سال گذشته باشد.

اما اگر اینطور نباشد، بازی مطمئناً در مسیر درستی قرار دارد. همانطور که یکی از کاربران اظهار داشت: «حتی با استانداردهای یک بازی ناتمام، این گرافیک‌ها صادقانه یکی از بهترین‌هایی هستند که تا به حال دیده‌ام.» همچنین اسکرین شات GTA 6 طرفداران را نسبت به گیم پلی شبانه هیجان زده کرده است.

همانطور که کاربر دیگری نوشت: «بالاخره! شبی که در واقع تاریک است.» به طور کلی، هیاهو در مورد Grand Theft Auto VI همچنان قوی است.

منبع

3.6/5 - (5 امتیاز)

بیشتر بخوانید  تایید شد: منتظر معرفی بازی GTA 6 در اوایل دسامبر باشید

نظرات در مورد : انتشار تصویر غیررسمی از بازی GTA 6

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *