انتشار تصویر زنده دیگر از گوشی گوگل Pixel 7a

انتشار تصویر زنده دیگر از گوشی گوگل Pixel 7a

افشای گوشی های هوشمند بسیار رایج است، اما هیچ چیز مانند پیکسل گوگل لو نمی رود. Pixel 7a آینده این شرکت باید تا سه ماه دیگر عرضه شود و ما قبلاً همه چیز را از تصاویر دستی گرفته تا مشخصات دقیق آن دیده‌ایم. اکنون نمونه اولیه Pixel 7a در eBay نشان داده شده است و این فهرست همچنین عکس‌هایی از دستگاه روشن شده را نشان می‌دهد.

یک کاربر eBay با نام کاربری nikoskom-94 ظاهراً نمونه اولیه پیکسل 7a را می فروشد. این گوشی با همان طراحی به تصویر کشیده شده است که توسط گزارش های مختلف فاش شده است، اما یک ناهنجاری وجود دارد – لوگو. گوشی‌های هوشمند پیکسل دارای لوگوی «G» گوگل در پشت هستند، اما این نمونه اولیه نشان‌واره‌ای شبیه به تصویر Pac-Man دارد.

فهرست eBay نشان داد که nikoskom-94 تلاش کرده بود نمونه اولیه دستگاه را به قیمت هنگفت 5000 دلار به حراج بگذارد، اما جای تعجب نیست که هیچ گیرنده ای وجود نداشته است. در نتیجه، قیمت به 2500 دلار و سپس به 1650 دلار کاهش یافت. با این حال، این دستگاه اکنون دوباره با قیمت 2550 دلار آمریکا وارد لیست شده است و قرار است این حراج در روز شنبه به پایان برسد. این قیمت هنوز برای دستگاهی که انتظار می رود با قیمت کمتر از 500 دلار به فروش برسد، گزاف است.

Pixel 7a در ماه مه و در کنفرانس I/O 2023 گوگل معرفی خواهد شد. این شرکت همچنین ممکن است تبلت Fold و Pixel را در همان رویداد به نمایش بگذارد. طبق گزارش های قبلی، پیکسل 7a دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی FHD+ OLED با نرخ رفرش 90 هرتز خواهد بود. احتمالاً از چیپست Tensor G2، مشابه سری پیکسل 7، همراه با 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 بهره خواهد برد. از نظر نرم افزاری، این گوشی می تواند سیستم عامل اندروید 13 را بوت کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوگل در حال آماده سازی برای ارائه Google Glass 2 ؟

نظرات در مورد : انتشار تصویر زنده دیگر از گوشی گوگل Pixel 7a

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *