انتشار تصویر رندر گوشی پیکسل 8 پرو گوگل

انتشار تصویر رندر گوشی پیکسل 8 پرو گوگل

صفحه نمایش خمیده در گوشی های اندرویدی در چند سال اخیر به یک هنجار جدید تبدیل شده است. من تلفن صفحه خمیده خود را دوست دارم زیرا بسیار بهتر از گوشی تخت به نظر می رسد. در توسعه اخیر، شایعه شده است که Google Pixel 8 Pro این انتخاب طراحی تفرقه‌انگیز را نادیده می‌گیرد، زیرا از طراحی مسطح خودداری می‌کند. به نظر من، پرش از یک نمایشگر منحنی به یک صفحه نمایش تخت ممکن است استراتژی خوبی برای غول موتور جستجو نباشد.

دلیل آن این است که اکثر دستگاه های پرچمدار دارای صفحه نمایش خمیده برای بهبود کیفیت نمایشگر هستند. من نمی‌دانم چرا این شرکت می‌خواهد یک طراحی صفحه‌تخت جدید برای Google Pixel 8 Pro خود ارائه دهد. با این حال، نظرات متفاوتی در مورد این توسعه جدید وجود دارد. مخالفان خوشحال هستند زیرا بازتاب های آزاردهنده، رد لمس عجیب و غریب و محافظ های شیشه ای گران قیمت را دریافت نمی کنند.

در سال 2015، سامسونگ با گلکسی اس 6 اج شگفت انگیز وارد بازار گوشی شد. من هنوز به یاد دارم که تبلیغات آن در سراسر اینترنت چگونه بود و دوستان ثروتمند من در چند هفته اول آن را دریافت کردند. از آن زمان، این روند در گوشی‌های پرچمدار اندرویدی بسیار پرفروش بوده است.

انتشار تصویر رندر گوشی پیکسل 8 پرو گوگل

تقریباً همه برندهای معروف از جمله OnePlus، Samsung و سایرین پرچمداران خود را با این روند صفحه نمایش روانه بازار کرده اند. برخی از برندها جلو رفتند و طرح های آبشار را برای حفظ تسلط بر بازار ارائه کردند. در ابتدا، گوگل از این طراحی استفاده نکرد و Pixel 2 XL اولین گوشی بود که آن را دریافت کرد.

نسخه‌های بعدی تلفن‌های پیکسل با وجود داشتن صفحه‌نمایش خمیده، قابل توجه باقی می‌مانند. اکنون، یک تغییر در استراتژی وجود دارد زیرا Google Pixel 8 Pro صفحه‌نمایش تخت خواهد داشت. این می تواند پاسخی به برندهای دیگری باشد که از این روند صفحه نمایش دور می شوند. سامسونگ صفحه نمایش منحنی را با سری گلکسی S20 کنار گذاشت، حتی اگر این مفهوم طراحی را قبلاً محبوب کرده بود.

گوگل اکنون با یک صفحه نمایش تخت جدید که در رندرهای اولیه مبتنی بر CAD مشاهده شده است، از این فناوری صفحه دور می شود. در جزئیات، لبه‌ها کمی خمیده می‌شوند در حالی که قسمت دیگر صفحه صاف باقی می‌ماند. برای برخی از کاربران، این یک برد بزرگ است، در حالی که برخی از طرفداران پیکسل مانند من ممکن است نمایشگر قدیمی را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید  گوگل ویژگی ایمیل داینامیک را برای نسخه های اندروید و iOS جیمیل ارائه داد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی پیکسل 8 پرو گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *