انتشار تصویر رندر هدفون بی سیم WF-1000XM4 سونی

شرکت سونی در نظر دارد بزودی هدفون بی سیم جدید WF-1000XM4 خود را معرفی کند. هدفونی که به عنوان ایربادز شناخته شده و از طراحی بهتری نسبت به نسل پیشین نیز برخوردار است.

اخیراً دسته ای از عکس هایی که به نظر می رسد گوشواره های جدید سونی به نام WF-1000XM4 است ، به صورت آنلاین ظاهر شدند. این عکس ها تا حدودی ایده تقریبی در مورد انتظارات از هدفون های آینده ارائه دادند. در تاریخ 13 مه ، اطلاعات بیشتری در مورد گوشواره ها به اطلاع عموم رسیده است. اطلاعات تازه درز شده همچنین نشان می دهد که Sony WF-1000XM4 در دو رنگ مختلف ارائه خواهد شد. عکس های قبلی نشان می دهد که هدفون ها به رنگ سیاه است.

Sony WF-1000XM4 با طراحی جمع و جور تا حدودی شبیه به سامسونگ Galaxy Buds Pro ارائه خواهد شد. با این وجود، گوشی های سونی بسیار کوچک هستند که راحت تر می شوند. قاب محافظ گوش نیز کوچکتر و جمع و جور است و دارای یک آرم طلای سونی است.

لازم به ذکر است که عکس های جدید هیچ نوع اطلاعات یا مشخصات مربوط به لبه های گوش را فاش نمی کند. هر دو نوع رنگ با آرم طلای سونی در کیف شارژ مربوطه ارائه می شود. نسبت به سلف خود. خروجی شارژ برای گوشهای قبلی با 5V = 140mA کلاک می شود. از طرف دیگر ، خروجی شارژ برای هدفون های جدید آینده با٪ v = 120mAh تنظیم شده است. مشخصات باتری برای گوشواره ها نشان می دهد که هدفون ها فقط با 10 دقیقه شارژ می توانند حداکثر 10 دقیقه خدمات ارائه دهند. مدل های قبلی خدمتی 90 دقیقه ای با 10 دقیقه شارژ ارائه می دادند. در طی چند هفته آینده ویژگی های بیشتری در مورد گوشواره به تدریج منتشر می شود و در نهایت منجر به پرتاب می شود.

ضروری است که ذکر شود این شرکت هنوز سونی اطلاعاتی در مورد Sony WF-1000XM4 فاش نکرده است. با این حال ، اجماع عمومی این است که هدفون ها در اوایل ماه ژوئن راه اندازی می شوند. به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند بزودی سونی آن را معرفی کند و نباید به شایعات پرداخت.
منبع

بیشتر بخوانید  تبلت هوآوی MatePad SE 10.4 بزودی از راه می رسد

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر هدفون بی سیم WF-1000XM4 سونی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *