انتشار تصویر راهنمای گوشی Galaxy A13 5G سامسونگ

انتشار تصویر راهنمای گوشی Galaxy A13 5G سامسونگ

سامسونگ گلکسی A13 5G چندین بار اطلاعات آن فاش شد و از سوی پایگاه های مختلف موفق به کسب گواهی شد. در اوایل ماه جاری، گوشی Galaxy A13 5Gتوسط  FCC رندری دریافت کرده و روز گذشته، رندرهای با وضوح بالای گوشی ظاهر شد. امروز دفترچه راهنمای کاربری رسمی گلکسی A13 5G منتشر شده است که مشخصات کلیدی آن را تایید می کند.

دفترچه راهنمای کاربری گوشی Galaxy A13 5G را به نمایش می گذارد و طراحی آن را دوباره تأیید می کند. این با رندرهایی که اخیراً فاش شده است مطابقت دارد زیرا دارای نمایشگر ناچ در جلو و سیستم دوربین سه گانه در عقب است. وجود لنز دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو تایید شده است. متاسفانه وضوح و اندازه سنسور لنز سوم مشخص نیست.

علاوه بر این، دفترچه راهنما نشان داد که این گوشی تحت اندروید 11 اجرا خواهد شد مبتنی بر OneUI است. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و دارای جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت USB Type-C می باشد.

انتشار تصویر راهنمای گوشی Galaxy A13 5G سامسونگ

 

علاوه بر این، گزارش‌های قدیمی‌تر نشان می‌دهند که سامسونگ گلکسی A13 5G از تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک Dimensity 700 قدرت می گیرد. این گوشی با 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. این گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و انتظار می رود از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی کند.

جدا از این، گوشی هوشمند مذکور در چهار رنگ همچون مشکی، سفید، نارنجی و آبی عرضه می‌شود. اگرچه سامسونگ هیچ اطلاعاتی در مورد این گوشی فاش نکرده است، اما انتظار داریم سامسونگ به زودی تاریخ عرضه آن را تایید کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی سامسونگ Galaxy A25

نظرات در مورد : انتشار تصویر راهنمای گوشی Galaxy A13 5G سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *