انتشار تصویر تیزری از ویژگی های اندروید 12

گوگل در نظر دارد بزودی سیستم عامل جدید خود را تحت عنوان اندروید 12 معرفی کند. سیستم عاملی که نسبت به نسخه فعلی ارتقایی در بحث ظاهری و کاربری خواهد داشت. بنابراین باید انتظار تغییرات قابل قبولی را داشته باشیم.

اندروید 12 ممکن است هنوز ماه ها با انتشار پایدار فاصله داشته باشد ، اما یک ویدیوی تبلیغاتی قبلاً درز کرده است. سیستم عامل بعدی گوگل تغییرات زیادی را ایجاد می کند ، اگرچه احتمالاً بیشتر به دستگاههایی که از Android اندروید استفاده می کنند محدود خواهد شد ، به استثنای دستگاه های تولید شده توسط سامسونگ ، OnePlus و Xiaomi. توسعه دهندگان XDA قبلاً اطلاعات زیادی در رابطه با Android 12 ارسال کرده است که می توانید در اینجا بخوانید. در حالی که تمام اطلاعات آن از پیش نمایش توسعه دهندگان گرفته شده است ، Front Page Tech (FPT) اولین ویدیوی تبلیغاتی را برای سیستم عامل بعدی Google منتشر کرده است.

ویدئوی تبلیغاتی در حدود ساعت 6:30 دقیقه از آخرین ویدیوی FPT شروع می شود که می توانید در زیر مشاهده کنید. متناوباً ، می توانید برای رفتن به ویدیوی تبلیغاتی به اینجا بروید. پروسر همچنین اسلایدی را منتشر کرده است که ادعا می کند مربوط به Google I / O 2021 است ، رویدادی که فقط به صورت آنلاین برگزار می شود و از 18 مه آغاز می شود.

از نگاه ظاهری ، گوگل اندروید UI سهام خود را با اندروید 12 دوباره کار کرده است. با این وجود ، این تغییرات فقط در چند دستگاه از جمله تلفن های هوشمند Moto ، Pixel ، نوکیا و اکسپریا در دسترس خواهد بود. در مقابل ، دستگاه های سامسونگ ، وان پلاس و شیائومی نسخه های پوسته اندروید را اجرا می کنند ، بنابراین تغییرات نشان داده شده در اینجا در آنها اعمال نخواهد شد.

به طور معمول ، گوگل نسخه جدید اندروید خود را در پاییز منتشر می کند ، بنابراین احتمالاً تا اوت یا سپتامبر شاهد ورود اندروید 12 با ثبات نخواهیم بود. انتظار داریم که گوگل هفته آینده برخی تغییرات را در Google I / O به نمایش بگذارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رفع تاخیر دوربین اسنپ چت در آیفون و اندروید:6 روش برتر

نظرات در مورد : انتشار تصویر تیزری از ویژگی های اندروید 12

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *