انتشار تصاویر رندر گوشی iQOO Neo 5s ویوو

انتشار تصاویر رندر گوشی iQOO Neo 5s ویوو

iQOO قرار است گوشی هوشمند Neo5s را در 20 دسامبر رونمایی کند. حال قبل از معرفی، مشخصات کلیدی این گوشی فاش شد. اکنون، رندرهای با وضوح بالای گوشی ظاهر شده اند که به ما نگاه دقیق تری به طراحی آن می دهد.

طبق رندرها، iQOO Neo 5s دارای صفحه نمایش تخت با طراحی حاشیه نازک است. صفحه نمایش حفره دار که به عنوان یک صفحه نمایش 6.56 اینچی اولد شناخته می شود. نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح FullHD+ خواهد بود.

در بخش عقب، گوشی هوشمند دارای یک سیستم دوربین سه گانه است که به صورت عمودی جای گرفت. یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی IMX598 سونی با پشتیبانی از OIS (تثبیت کننده تصویر اپتیکال) دارد. جزئیات لنزهای دیگر هنوز مشخص نیست، اما انتظار داریم لنز ثانویه یک سنسور اولتراواید باشد. علاوه بر لنز دوربین، فلاش LED نیز در عقب همانند دیگر گوشی جای دارد. این دستگاه همچنین دارای لوگو iQOO در سمت چپ پایین است.

 

انتشار تصاویر رندر گوشی iQOO Neo 5s ویوو

 

به غیر از چنین مواردی، سایر مشخصات این گوشی پیشتر فاش شد. در بخش فنی، انتظار می‌رود گوشی iQOO Neo 5s با پردازنده کوالکام Snapdragon 888 عرضه شود. همچنین دارای یک تراشه تصویر مستقل است که عملکرد گیمینگ را بهبود می بخشد.

ممکن است باتری بزرگی داشته باشد و از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی کند. این دستگاه دارای اندروید 12 مبتنی بر OriginOS هم خواهد بود. بر اساس گزارش‌ها، iQOO Neo5s همچنین دارای سیستم دفع گرما بوده که موجب می شود در هنگام بازی طولانی شاهد گرم شدن بدنه نباشیم. به نوعی باید دستگاه را مدلی گیمینگ هم خطاب کرد زیرا دارای سخت افزاری قوی و مشخصاتی متناسب با یک مدل گیمینگ است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا 20 دسامبر و رویداد آتی منتظر ماند. زیرا برند چینی می خواهد محصولی تمام عیار به مخاطب ارائه دهد. ناگفته نماند که گوشی iQOO Neo 5s با حافظه رم 12 گیگابایتی از راه می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رویت شدن ویوو ایکس 100 در انتوتو

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر گوشی iQOO Neo 5s ویوو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *