انتشار تصاویر رندر شده گوشی Realme GT Neo2

انتشار تصاویر رندر شده گوشی Realme GT Neo2

ریلمی این روزها بسیار فعال است و پیشتر شاهد رونمایی اولین تبلت آن موسوم به ریلمی بوک بودیم. همچنین قرار است در هفته های آینده اولین تبلت کمپانی با نام ریلمی پد رونمایی و عرضه شود.

حال گزارش ها خبر از رونمایی گوشی هوشمند Realme GT Neo2 این شرکت می دهند. در اوایل امسال، Realme GT Neo 5G راهی بازار شد. بر اساس یک گزارش تازه فاش شده، این شرکت چینی در حال آماده سازی جانشین آن با نام Realme GT Neo2 برای بازار هند است.

نشریه Digit با همکاری افشاکننده معروف OnLeaks رندرها و مشخصات کلیدی GT Neo2 را منتشر کرد. گفته می شود که رندرها و مشخصات براساس نسخه پیش تولید گرفته شد. این رندرها طراحی کامل دستگاه را لو می دهند.

گفته می شود Realme GT Neo2 جانشین نسخه اصلی GT Neo تحت سری GT است. این گزارش اشاره می کند که تلفن هوشمند بسیار باریک و سبک خواهد بود. با این حال، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد ابعاد دقیق آن وجود ندارد.

انتشار تصاویر رندر شده گوشی Realme GT Neo2انتشار تصاویر رندر شده گوشی Realme GT Neo2انتشار تصاویر رندر شده گوشی Realme GT Neo2

در قسمت جلو، یک صفحه نمایش بزرگ با حداقل حاشیه و یک حفره دوربین سلفی به چشم می خورد. در این بین، قسمت عقب دارای ماژول دوربین است که سه حسگردوربین به همراه یک فلاش LED را نشان می دهد. در قسمت زیرین بلندگو و پورت USB-C نمایان هستند. در سمت چپ کلید کنترل صدا قرار گرفته و در سمت راست نیز کلید پاور.

بر اساس گزارش جدید، Realme GT Neo2 می تواند دارای صفحه نمایش 6.62 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز باشد. این تلفن هوشمند همچنین دارای یک حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است و حسگر دوربین سلفی از نوع 16 مگاپیکسلی به کار گرفته شد.

جانشین GT Neo احتمالاً مجهز به تراشه اسنپدراگون 870 کوالکام خواهد بود. انتظار می رود در پیکربندی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. افشا جدید نشان می‌دهد که گوشی هوشمند دارای رابط کاربری RealmeUI 2.0 مبتنی بر اندروید 11 است. GT Neo2 به احتمال بسیار دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع هم بهره می برد.

گزارش همچنین افزود این گوشی دوربین عقب سه گانه 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو دارد. اطلاعات دیگری فاش نشده تا به آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کلیدی گوشی Realme 10s

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر شده گوشی Realme GT Neo2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *