انتشار تصاویر رندر شده گوشی های ZenFone 8 و ZenFone 8 Flip ایسوس

انتشار تصاویر رندر شده گوشی های ZenFone 8 و ZenFone 8 Flip ایسوس

شرکت ایسوس در نظر دارد بزودی اسمارتفون های پرچمدار سری ZenFone 8 را معرفی کند. گوشی هایی که دارای طراحی بهبودیافته و مشخصات سخت افزاری قدرتمند هستند. دیوایس‌هایی که مدل معمولی تلقی نمی شوند.

ایسوس قرار است در 12 ماه مه در سراسر جهان پرچمدار سری گوشی های هوشمند بعدی خود ، سری ZenFone 8 را از بین ببرد. پیش از رونمایی رسمی ، مطبوعات ارائه شده و صفحه مشخصات کامل دستگاه های آینده بصورت آنلاین درز کرده است (با مجوز از 91Mobiles). ایسوس هفته آینده ZenFone 8 کامپکت و ZenFone 8 Flip مملو از دوربین فلیپ را به بازار عرضه خواهد کرد. بنابراین ، بیایید نگاهی به مشخصات این دو تلفن بیندازیم:

همانطور که از نام آن مشخص است، ایسوس به ارائه دوربین تلنگر موتوری در گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود ادامه خواهد داد. در قسمت جلوی ZenFone 8 Flip از صفحه نمایش 6.67 اینچی Full-HD + AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز استفاده خواهد شد. در جلو هیچ سوراخ سوراخ ، بریدگی یا حاشیه های عظیم وجود ندارد. دوربین تلنگر در اینجا دوربین سلفی دو برابر است.

Asus ZenFone 8 Flip دارای تنظیمات دوربین سه گانه موتوری خواهد بود که گفته می شود دارای یک سنسور 64MP سونی IMX686 در راس آن است. همچنین یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی (با پشتیبانی از ماکرو 4 سانتی متر) و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی نیز در آن خواهید دید.

انتشار تصاویر رندر شده گوشی های ZenFone 8 و  ZenFone 8 Flip ایسوس

زیر کاپوت ، چیپست پرچمدار اسنپدراگون 888 5G ZenFone 8 Flip را تأمین خواهد کرد. همراه با 8 گیگابایت RAM LPDDR5 RAM و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1. این دستگاه ZenUI مبتنی بر اندروید 11 را اجرا می کند که تقریباً از انبار خارج است. علاوه بر این ، شما همچنین یک باتری عظیم 5000 میلی آمپری با شارژ سریع 30 وات پیدا خواهید کرد.

با حرکت به سمت خواهر و برادر جمع و جور خود ، ZenFone 8 استاندارد از طراحی استاندارد تری برخوردار است و شامل دوربین تلنگر نیست. طبق گزارش 91Mobiles ، این نمایشگر دارای صفحه نمایش 5.92 اینچی Full-HD + AMOLED خواهد بود. در این گزارش به طور صریح میزان تازه سازی ذکر نشده است ، بنابراین ما فرض می کنیم که این یک پنل معمولی 60 هرتزی است.

بیشتر بخوانید  جدیدترین پدفون ایسوس با نام پدفون ایکس

همچنین ، همانطور که در رندرهای بالا مشاهده می کنید ، یک برش سوراخ دار برای دوربین سلفی در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر وجود دارد. از طرف دیگر ، سیستم دوربین دو عقب دارای یک سنسور اولیه 64 مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی با حالت ماکرو خواهد بود. این تلفن جمع و جور فاقد دوربین تله فوتو است.

در زیر کاپوت این تلفن هوشمند همچنین از چیپست Snapdragon 888 5G همان ZenFone 8 Flip پشتیبانی می شود. این گزارش شامل 8 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین یک باتری 5000 میلی آمپری با شارژ 30 وات در اینجا وجود دارد. اما ، نکته قابل توجه ZenFone 8 وجود جک هدفون 3.5 میلی متری خواهد بود که اکنون در گوشی های هوشمند پرچمدار رده بالا یک موضوع جدید است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر شده گوشی های ZenFone 8 و ZenFone 8 Flip ایسوس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *