انتشار تصاویر رندر آیپد مینی نسل شش اپل

شرکت اپل بزودی نسل جدید آیپد مینی را با طراحی بروزرسانی شده و مشخصات فنی بزرگ رونمایی خواهد کرد. به تازگی تصاویر رندر این تبلت نسل بعدی منتشر شده که آن را با طراحی بهبودیافته نشان می دهد.

گزارش شده است که اپل iPad Mini 6th Generation را تا پایان امسال راه اندازی می کند. جزئیات مربوط به این محصول از سال گذشته در اخبار است. اما برای اولین بار ، اکنون می بینیم که طراحی آن ، حسن نیت ارائه می دهد از ارائه شده توسط یک فاش کننده قابل اعتماد.

در گذشته چندین ارائه iPad Mini 6th Generation ارائه شده است. با این حال ، همه آنها ماهی بودند. این به این دلیل است که آنها ویژگی هایی مانند Touch ID در نمایشگر و دوربین جلوی سوراخ پانچ را پیشنهاد داده اند ، که منابع معتبر هرگز به آنها اشاره نکرده اند.

در حالی که ، رندرهای جدید به غیر از Jon Prosser که اخیراً حتی رندرهای مشابه Pixel 6 و Pixel 6 Pro را به اشتراک گذاشته است ، نمی رسد. راهنما برای ارائه خدمات iPad Mini 6th Generation بر اساس تصاویر زنده ، نمودارها و پرونده های CAD که از چندین منبع دریافت کرده است ، با Ian Zelbo (RendersbyIan) همکاری کرده است.

با توجه به این ارائه ها ، iPad Mini اولین طراحی مجدد خود را طی شش سال گذشته دریافت می کند. نسل ششم آیپد مینی از طراحی جعبه ای مشابه iPad Air 4th 4th Generation ، مدل های جدیدتر iPad Pro و سری iPhone 12 برخوردار خواهد بود.

از این رو ، دارای کناره های تخت ، حاشیه های نازک تر و صفحه نمایش 8.4 تا 8.9 اینچی است که اخیراً توسط مارک گورمن نشان داده شده است. در نتیجه ، هیچ دکمه Home وجود نخواهد داشت و Touch ID به سمت دکمه روشن / خاموش در بالای صفحه حرکت می کند.

علاوه بر این، این محصول با بلندگوهای بهبود یافته و یک درگاه USB Type-C همراه خواهد بود. از این رو ، این سومین سری iPad بدون درگاه رعد و برق تاریخ دار خواهد بود. در مورد اندازه و رنگ ها ، گفته می شود که ابعاد آن 206.3 میلی متر x 137.8 میلی متر x 6.1 میلی متر است و در سه رنگ (نقره ای ، مشکی ، طلایی) در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید  قیمت تبلت های برتر موجود در بازار

نکته آخر اینکه می توان مداد کوچکتر اپل را برای iPad Mini 6th Generation ارائه داد. اما همچنین این احتمال وجود دارد که این قلم به عنوان Apple Pencil 3rd Generation برای همه مدل های iPad به کار گرفته شود. از هم اکنون ، هیچ تاریخ رسمی برای عرضه تبلت کوچک نسل بعدی از طرف اپل وجود ندارد. به هر حال انتظار می رود تا پایان سال 2021 رسمی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر آیپد مینی نسل شش اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *