انتشار تصاویر جدید از اپل آیپد مینی 6

انتشار تصاویر جدید از اپل آیپد مینی 6

شرکت اپل در نظر دارد بزودی نسل بعدی تبلت کوچک آیپد مینی را معرفی کند. تبلتی که مشخصه های بزرگی را داشته و از طراحی بروزرسانی شده هم بهره می برد. یک افشاگر مشخصات، قیمت ها و حتی رندرهای جدید آیپد مینی 6 اپل را منتشر کرده است، از جمله یک تصویر زنده که مشخص نیست زنده است یا خیر. تا پیش از این اطلاعات بسیاری درباره نسل بعدی آیپد مینی پیدا کردیم و حال نوبت به جزئیات تازه رسید.

طبق تصاویر تازه انتشاریافته، دستگاه شباهتی به آیپد ایر 4 دارد و البته نمایشگر کوچکتری هم شامل آن شده است. لیست کاملی از مشخصات و قیمت و چند تصویر از آیپد مینی 6 اپل توسط افشاگر معروف Majin Bu منتشر شده است. از آنجا که سایر متخصصان فناوری این منبع خاص را تحقیر کرده اند و مشکلاتی در حساب توییتر وجود دارد، مطمئناً بهتر است همه این اطلاعات را شایعه وار دانست. طرفداران انتظار دارند بزودی اپل این تبلت کوچک با طراحی زیبا را معرفی کنند و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد.

به عنوان مثال، بسیاری تصور می کردند iPad mini 6 ممکن است مجهز به پردازنده A15 باشد، اما این تراشه A14 است که در اطلاعات جدید ذکر شده است. علاوه بر این، برخی ممکن است از طراحی جدید چندان خوش بین نباشند زیرا کلید تنظیم صدا به قسمت فوقانی منتقل شده، جایی که باید قلم را قرار داد. البته گفته شده تصویر زنده در واقع ماکت آیپد مینی 6 است که تصویر آن دردسترس قرار گرفت.

در ادامه به مشخصات ، یکی از شگفتی های خوب این تبلت وجود پورت USB-C است که مدت ها بود شایعه می شد. علاوه بر این ، ظاهراً آیپد مینی 6 اپل دارای صفحه نمایش 8.6 اینچی ، تاچ آیدی لمسی ، پردازنده A14 ، اتصال هوشمند و پشتیبانی از Apple Pencil 2 خواهد بود. ظاهراً خریداران می توانند رنگ آبی خاکستری، نقره ای، رز طلایی، سبز یا آبی آسمانی را برای آیپد مینی 6 خود انتخاب کنند، که در این مورد تقریباً به عنوان یک نسخه مینیاتور آیپد ایر 4 توصیف شده است.

آخرین و مهمترین اطلاعات فاش شده قیمت، آیپد مینی 6 است که از 399 دلار برای مدل 64 گیگابایتی Wi-Fi شروع می شود. نسخه 549 دلاری دارای وای فای و حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایتی خواهد بود. یک مدل 600 دلاری هم تدارک دیده شده که از وای فای پلاس برخوردار است و برخی ویژگی بهتری دارد.

بیشتر بخوانید  مقایسه تبلت آیپد مینی و گلکسی نوت 10 : تقابل دو ابرقدرت تکنولوژی جهان

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر جدید از اپل آیپد مینی 6

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *