انتشار تصاویر جدید از آیفون ایکس (iPhone X)

آیفون ایکس (iPhone X)

کمپانی اپل به رسم دهمین سالگرد فعالیت این کمپانی از گوشی جدیدی با نام آیفون ایکس (iPhone X) پرده برداری کرد واقعا پس از معرفی این گوشی غوغایی در دنیای گوشی های هوشمند و طرفداران اپل ایجاد شد و واقعا یکی از برترین گوشی ها در عرصه ی تولید گوشی های هوشمند به حساب می آید.

یکی از کاربران خوش شانس آیفون که توانسته یک ماه زودتر از سایر افراد این گوشی را در اختیار داشته باشید، روز گذشته تصاویری از این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر کرد. تصویر اول یک نما از صفحه ی لاک اسکرین این گوشی و حاشیه های کناری و همچنین پنل جلویی آن را نشان می دهد، تصویر دوم بیانگر صفحه نمایش این گوشی می باشد و در نهایت تصویر سوم نیز قاب پشتی آیفون ایکس را به نمایش می گذارد.

یکی از مواردی که بسیار قابل توجه می باشد این است که احتمالا این شخص یکی از کارمندان خود کمپانی اپل می باشد که قوانین عدم افشاگری را نقض کرده و تصاویر این گوشی را زودتر از موعد عرضه، منتشر ساخته است.

کمپانی اپل در تاریخ 27 اکتبر سال جاری (یعنی تا 17 روز دیگر) این گوشی را به افرادی که پیش خرید کرده اند تحویل خواهد داد و احتمالا بر اساس خبرهایی که از این کمپانی منتشر شده است، عرضه ی این گوشی محدود خواهد بود و این موضوع یکی از نگرانی های طرفداران این گوشی می باشد و باید ببینیم در آینده کمپانی اپل آیا تولید این گوشی را افزایش خواهد داد؟

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی آیفون XR

نظرات در مورد : انتشار تصاویر جدید از آیفون ایکس (iPhone X)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *