انتشار اپل موزیک برای سیستم عامل Android Auto

اپل موزیک

یکی از اپلیکیشن های دستگاه های اپلی، اپل موزیک می باشد که در تمامی آیفون ها و آیپدهای این کمپانی قابل مشاهده می باشد. اکنون کمپانی اپل تصمیم دارد تا تمامی قابلیت ها و ویژگی های موجود در آیفون های خود را در تمامی سیستم عامل ها انتشار دهد. گویا در حال حاضر نوبت به سیستم عامل Android Auto رسیده است و اپل اپلیکیشن اپل موزیک خود را برای این سیستم عامل گسترش داده است.

اپل موزیک

کمپانی اپل اخیرا نسخه‌ ای از Apple music را برای اندروید منتشر نموده و نکته‌ ی جالب توجه آن است که این نسخه با سیستم‌ عامل Android Auto نیز سازگاری دارد. در صورتی که شما نیز کاربران اندروید هستید ولی به هر علتی اپل موزیک را به گوگل‌ پلی یا اسپاتیفای ترجیح داده اید، می‌ توانید از اپل موزیک در سیستم عامل اصلی خودروی اندروید اتو استفاده نمایید. کمپانی اپل نسخه‌ ی آزمایشی این اپلیکیشن را ماه گذشته عرضه نمود.

اپل موزیک

انتشار اپل موزیک برای سیستم عامل Android Auto در شرایطی رخ می‌ دهد که کمپانی اپل سیستم عامل CarPlay را برای خودروها عرضه نموده است. البته لازم به ذکر است که این مسئله می‌ تواند تلنگری برای You Tube Music باشد تا هر چه زودتر نسخه‌ ی اندروید اتو خود را منتشر نماید. کمپانی گوگل نیز اعلام نموده است که به زودی نسخه‌ ی جدید یوتیوب موزیک را برای اندروید اتو انتشار خواهد داد. لازم به ذکر است، پیشتر کمپانی اپل با انتشار iOS 12 پشتیبانی از Google Maps را به ویژگی های سیستم عامل CarPlay اضافه نموده بود.

کمپانی اپل همچنین بعضی از ویژگی های اندروید را نیز مورد نظر قرار داده‌ است. به عنوان مثال، اپل موزیک، از حافظه‌ی microSD پشتیبانی می نماید، موضوعی که در iOS شاهد آن نیستیم.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی اپلیکیشن Android Auto

نظرات در مورد : انتشار اپل موزیک برای سیستم عامل Android Auto

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *