انتشار اولین تصاویر رندر گلکسی واچ 4 سامسونگ

انتشار اولین تصاویر رندر گلکسی واچ 4 سامسونگ

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی نسل جدید ساعت هوشمند خود را به نام گلکسی واچ 4 معرفی کند. تقریبا هر سال نسل جدید ساعت سامسونگ را شاهد بودیم و سال جاری نیز چنین خواهد بود.

تاکنون شایعات بسیاری درباره گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 اکتیو منتشر شد. گفته شده در تاریخ اوایل آگوست سامسونگ در رویداد MWC 2021 نسل جدید ساعت هوشمند گلکسی واچ را معرفی می کند. همچنین قرار است رویداد آنپکد را هم در این تاریخ شاهد باشیم.

در این رویداد گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 رونمایی می شوند. معمولا سامسونگ ساعت های خود را در کنار گوشی یا تبلت هایش معرفی می کند. تاکنون اطلاعات فراوانی از گلکسی واچ 4 و 4 اکتیو کسب کردیم، ساعت هایی که اخبار پیرامون آنها شایعه ای بیش نیست و نمی توان آن را خبرهای واقعی دانست.

به تازگی اولین تصاویر رندر گلکسی واچ 4 منتشر شد. تصاویری که نشان می دهند سامسونگ به دنبال تغییر طراحی بوده و قصد دارد از طراحی نسل قبل ساعت خود فاصله گیرد. بنابراین می توان تجربه کاربری بهتری داشت. در تصاویر جدید رندرهای تبلیغاتی گلکسی واچ 4 به چشم می خورند که زیبایی آن را می توان شاهد بود.

انتشار اولین تصاویر رندر گلکسی واچ 4 سامسونگ

سامسونگ سعی داشته حاشیه نمایشگر را به حداقل برساند و به نوعی ترکیب طراحی گلکسی گییر و گلکسی واچ نسل قبلی به خوبی احساس می شود. در حاشیه نمایشگر هیچ کلید چرخانی به چشم نمی خورد و این یعنی شرکت کره ای آن را حذف کرده و گویی بازخورد مثبتی نداشته است. همچنین با مشاهده رقبا که سعی بر افزایش سایز نمایشگر و لمسی نمودن بیشتر کلیدها دارند، سامسونگ هم برآن شده تا چنین تصمیمی گیرد.

در گلکسی واچ 3 بود که کلید چرخان حذف شد و دکمه هایی جایگزین شد. طراحی ساده تر که می توانست نظر هر فردی را به خود جلب سازد. این موضوع نشان می داد برند کره ای درصدد تغییراتی قابل توجه برای نسل بعدی ساعت هوشمند خود است. در حاشیه صفحه نمایش دو کلید فیزیکی قرار دارند و نمایشگر نیز از پوشش شیشه گوریلاگلس DX پلاس بهره می‌برد که موجب افزایش دوام صفحه نمایش می شود.

کمتر گجت پوشیدنی را شاهد هستیم که چنین مزیتی داشته باشند. گلکسی واچ 4 همانطور که گفته شد دو نسخه 40 و 44 میلیمتری خواهد داشت که گزینه کوچکتر مناسب بانوان و گزینه بزرگ مناسب مردان است. هر یک از این ساعت ها نسخه وای فای و LTE جداگانه دارند که افراد می توانند هر گزینه را به دلخواه تهیه کنند. مشخص نیست آیا سامسونگ برنامه‌ای جهت عرضه نسخه ای با پشتیبانی شبکه 5جی دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید  امسال معرفی سری گلکسی نوت سامسونگ نباشید

انتشار اولین تصاویر رندر گلکسی واچ 4 سامسونگ

تاکنون گجت پوشیدنی که از شبکه 5جی پشتیبانی کند مشاهده نشد و اگر سامسونگ اقدام به عرضه چنین ساعتی نماید، اولین در حوزه خود محسوب می شود. در اخباری مرتبط همراه با گلکسی واچ 4، باید انتظار رونمایی گلکسی واچ اکتیو 4 هم داشته باشیم. مدلی که طراحی جذاب داشته و نسبت به نسل پیشین ارتقا قابل توجهی پیدا کرده است. متاسفانه مشخص نیست سامسونگ سری گلکسی واچ جدید را با چه عنوانی معرفی و عرضه می کند.

برند کره ای می خواهد گجت های پوشیدنی را عرضه دارد که در کنار طراحی جذاب، بتوانند نظر مخاطب را به خوبی جلب کنند. تاکنون مشاهده شده سری گلکسی واچ بازخورد خوبی کسب کردند و عجیب نیست نسل جدید نیز بتواند برای شرکت موردبحث موفقیتی محسوب شود. جذابیت همیشگی این سری موجب شده تا سامسونگ هیچ گاه از معرفی مدل جدید ساعت هوشمند خود دست برندارد.

کمپانی مذکور در نظر دارد برای بخش نرم افزاری ارتقا خوبی تدارک بیند، بنابراین سری گلکسی واچ 4 در مقایسه با نسل پیشین تجربه کاربری بسیار بهتری ارائه می دهند. گفته شده سامسونگ روی گلکسی واچ 4 حسگر ترکیب بدنی یا BIA را به کار می گیرد. سنسوری که میزان چربی و حجم عضله بدن را اندازه گیری کرده و می توان آن را مناسب افرادی دانست که به دنبال بدنسازی هستند.

در اخباری مرتبط گلکسی واچ 4 دارای استاندارد نظامی MIL-STD 810G  بوده و ضدآب محسوب می شود. از GPS بهره برده و یک مدل مورد انتظار برای سال 2021 است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اولین تصاویر رندر گلکسی واچ 4 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *