انتشار اولین تصاویر رندر شده وان پلاس Nord 2

انتشار اولین تصاویر رندر شده وان پلاس Nord 2

در اوایل ماه جاری بود که مشخصات کامل گوشی وان پلاس Nord 2 میان رده فاش شد. حال به تازگی وب سایت 91Mobiles که در افشا تصاویر رندر گوشی‌ها شهرت دارد، تصاویر رندر وان پلاس Nord 2 را منتشر کرد.

البته این تصاویر در ابتدا توسط کاربر OnLeaks توییتر منتشر شده و سپس 91Mobiles به انتشار آن پرداخت. طبق تصویر CAD، این گوشی دارای نمایشگر حفره دار بوده که دوربین در گوشه بالا قرار گرفته است. در بخش دوربین یک ماژول مستطیل شکل تعبیه شده که دو حسگر بزرگ در کنار یک حسگر کوچک دارد. فلاش LED نیز در کنار حسگر کوچک قرار گرفته و چنین سبک ماژول دوربینی را در هیچ تلفن هوشمندی مشاهده نکردیم.

انتشار اولین تصاویر رندر شده وان پلاس Nord 2

حسگر اثرانگشت در قسمت کناری و با کلید پاور یکپارچه گشته و پورت USB-C هم در کنار اسپیکر قرار گرفت. اطلاعات بیشتری از این تصاویر نمی توان کسب کرد و تنها باید بیان داشت نسبت به نسل پیشین ارتقا طراحی صورت گرفته است.  از مشخصات کلیدی این دستگاه باید به صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD+ امولد با نرخ نوسازی 90 هرتز، باتری 4500 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 30 واتی، سیستم عامل اندروید 11، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، پردازنده Dimensity 1200 مدیاتک و برخی دیگر نام برد. ناگفته نماند در بخش دوربین سه حسگر 50/8/2 مگاپیکسلی تعبیه شده و دوربین سلفی نیز 32 مگاپیکسلی است.

گفتنیست که طراحی وان پلاس Nord 2 شباهتی به وان پلاس 9 و وان پلاس نورد N200 دارد. جزئیات دیگری موجود نبوده تا به آن پرداخت و باید منتظر ماند در موعد مقرر وان پلاس رونمایی از گوشی موردبحث داشته باشد. شایعات همیشه وجود دارند و نباید به هر اطلاعاتی پرداخت و آن را درست پنداشت. وان پلاس درصدد است علاو بر نورد 2، چند میان رده دیگر هم سال جاری معرفی و عرضه کند.

به هر حال بهتر است منتظر ماند و مشخص شود این شرکت چینی چه ویژگی های دیگری را قرار است برای محصول آینده در نظر گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  وان پلاس Ace 3 یک گوشی کامل است

نظرات در مورد : انتشار اولین تصاویر رندر شده وان پلاس Nord 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *