انتشار اطلاعات جدید از گوشی Pixel 6a گوگل

انتشار اطلاعات جدید از گوشی Pixel 6a گوگل

رندرهای CAD اخیراً منتشر شده از گوگل Pixel 6a آینده نشان می دهد که طراحی آن شبیه به گوشی های هوشمند Pixel 6 و Pixel 6 Pro خواهد بود. گزارش جدیدی از 9to5Google برخی از اطلاعات کلیدی در مورد چیپست و دوربین پیکسل 6a را فاش کرده است.

در گزارش جدید آمده است که پیکربندی دوربین عقب Pixel 6a شامل یک دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی Sony IMX363 خواهد بود. این همان حسگر دوربینی است که در گوشی‌های قدیمی‌تر پیکسل از جمله Pixel 3 سال 2018 و Pixel 5a سال 2020 به کار گرفته شد.

دوربین 12.2 مگاپیکسلی سونی IMX363 با سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX386 همراه خواهد بود. دومی ممکن است به عنوان یک دوربین فوق عریض عمل کند. برای عکس های سلفی، این دستگاه دارای دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 خواهد بود. این دوربین ها نشان می دهند که قدرت عکاسی آن به خوبی پیکسل 6 یا پیکسل 6 پرو نخواهد بود.

در ادامه این گزارش آمده است که گوشی میان‌رده Pixel 6a به تراشه گوگل Tensor GS101 مجهز خواهد شد که دست کمی از مدل های پرچمدار Pixel 6 ندارد. سایر جزئیات این گوشی در دست نیست.

رندرهای پیکسل 6a نشان می‌دهد که نمایشگر حفره دار در قسمت جلویی آن خواهد بود. بخش عقب آن دارای طراحی دو رنگ و نوار دوربین افقی خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه این دستگاه وجود ندارد.

Pixel 5a در آگوست امسال معرفی شد. از این رو، این احتمال وجود دارد که غول جستجو، پیکسل 6a را حداقل شش ماه پس از عرضه پیکسل 5a معرفی کند. از این رو، به نظر می رسد که گوشی ممکن است تا سه ماهه اول سال 2022 رونمایی و عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  یوتیوب موزیک به جای گوگل پلی موزیک به عنوان پلیر پیش ‌فرض اندروید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعات جدید از گوشی Pixel 6a گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *