انتشار اطلاعات جدید از نسل بعدی Apple TV

Apple TV

شرکت اپل هر چند سال بروزرسانی برای تی وی باکس خود موسوم به Apple TV می پردازد. تی وی باکسی که از طراحی مدرن و قابلیت های متنوعی در تجربه کاربری برخوردار است. البته این دستگاه دارای سیستم عامل TV OS بوده و هر سال اپل سیستم عامل آن را با بهبودی هایی ارتقا می بخشد.

در این بین برخی اطلاعات تازه از سخت افزار و ویژگی های نسل بعدی Apple TV منتشر شد که باید آن را مدلی برجسته به حساب آورد. اپل تی وی جدید برنامه ریزی شده اواخر ماه اکتبر از راه برسد و یک رسانه چینی جزئیات آن را پیش از معرفی فاش کرد.

کاربر @choco_bit توییتر نیز اطلاعاتی از این محصول اپل به بیرون درز داد. ظاهرا چند مدل از اپل تی وی عرضه می شود که در مدل میانی پردازنده A12X/Z دارد و در نمونه رده بالاتر با پردازنده قدرتمند A14 عرضه می شود.

اگر این خبر صحت داشته باشد، نسخه A14 بایستی بسیار قدرتمند بوده و عملکرد خوبی از خود نشان دهد. تاکنون اپل سخت افزار بسیار قدرتمندی برای اپل تی وی در نظر نگرفت و این نخستین باری است که باید شاهد آن باشیم. یکی از دلایل اصلی استفاده پردازنده قوی، افزوده شدن بازی های جدید به سرویس Apple Arcade است تا افراد بدون هیچ نقص بتوانند بازیها را روی این ست تاپ باکس اجرا کنند.

به گفته کاربر @choco_bit اپل در حال توسعه بازی های بزرگی در سطح کنسول برای Apple Arcade است و همین امر موجب شده تا سخت افزار قوی را برای اپل تی وی نسل بعدی در نظر گیرد. در اوایل امسال jon_prosser گزارش داد که اپل در حال آماده سازی نسخه جدید اپل تی وی با قابلیت پخش محتوا 4K و پردازنده A12X است که با 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه خواهد شد.

در سوی دیگر بلومبرگ نیز گزارش داد این دستگاه با ریموت کنترل جدید از راه می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت 10 اینچی تاشو آیپد جانشین آیپد مینی می شود

نظرات در مورد : انتشار اطلاعات جدید از نسل بعدی Apple TV

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *