انتشار اطلاعات جدید از خانواده آنر 50

شرکت آنر در نظر دارد بزودی گوشی های هوشمند سری آنر 50 را معرفی کند. خانواده ای که چندین مدل را دربرگرفته و هریک مشخصات کلیدی قابل توجهی هم دربرمی گیرند که نظر هر فردی را به خود جلب می سازند.

سازنده چینی ، آنر ، از آن زمان اعلام کرده است که سری Honor 50 از 16 ژوئن وارد شانگهای خواهد شد. این شرکت همچنین تایید کرده است که سری Honor 50 با تراشه Qualcomm Snapdragon 778G به بازار عرضه می شود. علاوه بر این ، حدس و گمان هایی وجود دارد که مدل Pro + با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 888 ارائه می شود. با این حال ، هیچ تأییدی بر این گزارش وجود ندارد.

آخرین گزارش ازDCS ادعا می کند که سری Honor 50 دارای مدل “SE” خواهد بود. براساس گزارش ها ، Honor 50 SE ، Honor 50 و Honor 50 Pro همه دستگاه های سبک و سبک هستند. همچنین ، این دستگاه ها برای مدل های کم از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می کنند. با این حال ، مدل Pro + باید از شارژ سریع 100 وات استفاده کند.

از آنچه که قبلاً می دانیم ، سری Honor 50 حداقل سه گزینه رنگی خواهد داشت. این گزینه در گزینه های رنگ شیب سبز ، نارنجی و آبی-بنفش وجود دارد. این دستگاه از فناوری مات AG و طرح 1 + 2 دو حلقه سه دوربین در پشت استفاده می کند. به نظر می رسد که این سری با پریسکوپ ، دوربین اصلی زیره و ترکیبی از دوربین زاویه دید فوق العاده گسترده ارائه خواهد شد.

طبق گزارش های اخیر ، Honor مجوز Android ندارد. این گزارش ادعا می کند این دلیل عدم پشتیبانی تلفن های هوشمند Honor از GMS است. با این حال ، آنر از آن زمان شایعات را رد کرد. این شرکت گفت که مجوز Android دارد و هیچ چیز مانع شرکت نیست. با این وجود ، هنوز گزارش روشنی درباره خدمات موبایل Google برای افتخار وجود ندارد. اینکه دستگاه های آینده آن مانند سری Honor 50 دارای GMS خواهند بود یا خیر ، باید منتظر ماند. با این حال ، ما می دانیم که Honor می تواند با شرکت های آمریکایی تجارت کند. این شرکت قبلاً کوالکام و AMD را در زنجیره تأمین خود دارد. اینها شرکت هایی هستند که برای Huawei در دسترس نیستند.

بیشتر بخوانید  گوشی تاشو Magic V2 RSR Porsche Design آنر معرفی شد

امروز ، Huawei به طور رسمی HarmonyOS 2.o را منتشر کرد. این به این معنی است که تلفن های هوشمند با سیستم عامل Huawei به زودی ارائه می شوند. طبق گفته سازنده چینی ، تلفن های هوشمند قدیمی Honor از قلم نیفتند. این شرکت دستگاه های Honor را که در حالی که هر دو شرکت هنوز در کنار هم بودند عرضه کرد ، رها نخواهد کرد. به یاد بیاورید که Huawei مجبور شد Honor را پس از ممنوعیت توسط ایالات متحده به فروش برساند.

اگر هواوی آنر را نفروخت ، ملزم به ممنوعیت خواهد بود و این امر تجارت آن را از بین خواهد برد. از سوی دیگر ، Huawei برای محافظت از تجارت تلفن های هوشمند Honor مجبور شد Honor را بفروشد. حال ، آنر چند گوشی هوشمند را به عنوان یک مارک مستقل منتشر کرده است. با این حال ، در همه دستگاه های آن تا کنون ، هنوز شاهد لمس هواوی هستیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعات جدید از خانواده آنر 50

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *