انتشار اطلاعاتی از گوشی هوآوی Enjoy 60

انتشار اطلاعاتی از گوشی هوآوی Enjoy 60

سری Enjoy هوآوی در حال حاضر دارای چند گوشی هوشمند میان رده خوش‌نظر است و به نظر می‌رسد یک محصول جدید در راه است. هواوی Enjoy 60 پیش‌تر فاش شده بود و شایعه شده بود که مجهز به چیپست Kirin و دوربین دوگانه است. این گوشی هوشمند باید در 23 مارس در کنار پرچمدار سری P60 عرضه شود. اگرچه هنوز اعلامیه رسمی منتشر نشده است، اما پوستری به بیرون درز کرده است که طراحی و چند مشخصات آن را به نمایش می گذارد.

همانطور که در پوستر تبلیغاتی آمده است، Huawei Enjoy 60 دارای پشتی کمی خمیده با تنظیمات دوربین دوگانه آشنا خواهد بود. این ماژول استوانه ای است که دو حلقه طلا به صورت عمودی قرار گرفته است. این پوستر همچنین چندین ویژگی کلیدی گوشی را نشان می دهد. این نشان می‌دهد که Enjoy 60 می‌تواند یک باتری بسیار بزرگ 6000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 22.5 واتی داشته باشد. این گوشی می تواند یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در پشت داشته باشد و آخرین سیستم عامل HarmonyOS 3.0 را اجرا کند.

پیش از این فاش شده بود که هواوی Enjoy 60 در سه رنگ مشکی شب جادویی، طلایی طلوع و آبی کریستالی یخی عرضه خواهد شد. این گوشی می تواند با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس باشد. علاوه بر این، این گوشی هوشمند به نمایشگر LCD قطره‌ای 6.75 اینچی با وضوح 1600 در 720 پیکسل مجهز شده است. ممکن است از نرخ نوسازی استاندارد 90 هرتز پشتیبانی کند.

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی دستگاه می تواند با سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی همراه شود. این گوشی می تواند دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی باشد. در زیر کاپوت، شایعه شده است که این دستگاه به چیپست سطح پایه Kirin مجهز می شود. این می تواند تراشه Kirin 710A مبتنی بر فرآیند 14 نانومتری باشد که توسط HiSilicon طراحی شده و توسط SMIC چین چاپ شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار جزئیات جدید از گوشی هوآوی Nova 9 SE

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی هوآوی Enjoy 60

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *