انتشار اطلاعاتی از موتورولا EDGE 20 LITE

شرکت موتورولا در نظر دارد بزودی نسخه اقتصادی موتورولا اج را معرفی کند. این گوشی به عنوان موتورولا EDGE 20 LITE شناخته شده و باید آن را اسمارتفونی کارآمد و میان رده به حساب اورد.

موتورولا در سال 2020 فقط با چند گوشی هوشمند راه اندازی کندی داشت ، اما امسال این شرکت می خواهد از پس رقابت برآید. این شرکت قبلاً امسال مجموعه ای از تلفن های هوشمند را در بخش میان رده به بازار عرضه کرده است. بر اساس گزارش اخیر ، این شرکت در حال آماده سازی دسته جدیدی از تلفن های هوشمند برای عرضه در نیمه دوم سال 2021 است. در میان نامهای رمزگذاری شده ، دستگاههایی مانند Motorola Edge Berlin ، Motorola Edge Kyoto و Motorola Edge Pstar وجود دارد. همراه با این نام های رمز ، برخی از مشخصات مربوط به هر دستگاه مربوطه به بیرون درز کرده است. اکنون ، ایوان بلاس ، نوک تیز بازی فاش کرده است که موتورولا کیوتو ، در واقع موتورولا Edge 20 Lite است. علاوه بر این ، ذکر شده است که موتورولا لیسبون و موتورولا سایپان به ترتیب با نام های Motorola G60S و Motorola G50 5G به بازار خواهند آمد.

طبق گزارش جدید ، Motorola Edge 20 Lite با تنظیمات چشمگیر دوربین شامل یک دوربین اصلی 108MP ارائه می شود. تیرانداز 108MP در کنار یک دوربین ultrawide 8MP و یک سنسور عمق 2MP قرار خواهد گرفت. عکس های سلفی نیز به لطف یک عکس سلفی 32 مگاپیکسلی واضح و واضح خواهند بود. متأسفانه ، مشخصات باقی مانده مانند اندازه صفحه نمایش ، جزئیات سخت افزار و ظرفیت باتری در حال حاضر مشخص نیست. در مورد Moto G60S و Motorola G50 5G نیز می توان همین را گفت. جدا از نام بازاریابی ، ما اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه ها نداریم. با این حال ، می توان انتظار داشت که G60S به صورت افزایشی نسبت به G60 باشد. G50 5G یک مورد جالب است زیرا Moto G50 اصلی از قبل دارای قابلیت های 5G است.

برای آنهایی که بی خبرند ، Motorola G50 در ماه مارس عرضه شد. این دستگاه همچنین نام رمز موتورولا ایبیزا را نیز به خود اختصاص داده است. این یک صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن HD + 1600 7 720 پیکسل و سرعت تازه سازی 90 هرتز را نشان می دهد. زیر کاپوت ، این دستگاه از Qualcomm Snapdragon 480 SoC آماده 5G بهره می برد. با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت حافظه داخلی. در جلوی نرم افزار ، دستگاه با Android 11 مستقیماً از جعبه خارج می شود. از نظر اپتیکی ، این دستگاه دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، یک ولتاژ فوق العاده 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. در جلو ، این دستگاه از یک دوربین 13 مگاپیکسلی بهره می برد. این بسته دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است که با شارژ 15 وات کامل است. قیمت این دستگاه در سراسر اروپا حدود 249 یورو است. ما کنجکاو هستیم که ببینیم نسخه جدید “Moto G50 5G” در برابر خواهر و برادر خود ایستادگی می کند.

در مورد Motorola Edge 20 Lite ، ما گمان می کنیم که این یک نوع “Lite” برای سری Motorola Edge 20 باشد. بعد از اینکه Moto G100 یا Edge S نزدیکترین شلیک در بخش سطح بالا بود ، ما هنوز منتظر رونمایی پرچمداران جدید از سوی موتورولا هستیم. بیایید ببینیم که آیا سری Edge 20 در ماه های آینده همچنان در عناوین اصلی ظاهر می شود یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از موتورولا EDGE 20 LITE

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *