انتشار اطلاعاتی از شیائومی Redmi Note 10 و تصویر آن

شرکت شیائومی در نظر دارد بزودی گوشی سری گوشی های هوشمند ردمی نوت 10 را در چند مدل عرضه کند. تاکنون جزئیات محدودی از این دیوایس بدست آوردیم اما به تازگی برخی اطلاعات و حتی تصویر گوشی موردبحث به بیرون درز کرد.

اخیرا شرکت شیائومی که کمپانی مادر Redmi محسوب شده، گوشی ردمی نوت 9 را با مشخصات قابل توجهی همراه کرد. به گزارش Digital Chat Station جزئیات بیشتری از این تلفن هوشمند رده میانی کشف شد.

طبق گزارش انتشاری، ردمی نوت 10 به پردازنده هشت هسته ای قدرتمند میان رده Snapdragon 750G مجهز خواهد بود و دوربین عقب 108 مگاپیکسلی هم دارد. حسگری که توسط سامسونگ توسعه یافته و شیائومی نیز آن را روی محصولش به کار می گیرد.

اگرچه شیائومی قصد داشت پردازنده Dimensity 720 مدیاتک را به کار گیرد، اما این چیپ توانایی پشتیبانی دوربینی بیش از 48 مگاپیکسل را ندارد. در سایر مشخصات این گوشی دارای باتری 4800 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ 33 واتیست. همچنین اخیرا گوشی با شماره مدل M2007J17C شبیه به شیائومی MI 10T Lite کشف شد.

به هر حال باید این گوشی هوشمند را شبیه به می 10 تی لایت دانست اگرچه دوربین حرفه ای و بهتری تدارک دیده شد. جزئیات اندک است و نمی دانیم برنامه شیائومی برای مشخصات ردمی نوت 10 چیست. تنها پیش بینی می شود این گوشی هوشمند دارای طراحی شبیه به Mi 10T Lite باشد و جزئیات کافی نیست تا به آن پرداخت.

ردمی که زیربرند شیائومی بوده قصد دارد در ماه های آینده چند مدل اسمارتفون جدید هم معرفی کند تا سال 2020 را به اتمام رساند. بنابراین تغییراتی که در طراحی گوشی شاهد هستیم، در نوع خود جذاب است.

البته سال 2021 باید شاهد طراحی های تحول یافته و بهتری باشیم و پیش بینی می شود که از مشخصات کلیدی برجسته در محصولات آتی ردمی به کار گرفته شود. شیائومی و ردمی درصدد تحول ویژگی های اسمارتفون های نسل بعدی هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دستبند تناسب اندام Amazfit Band 7 بزودی از راه می رسد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از شیائومی Redmi Note 10 و تصویر آن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *