انتشار اطلاعاتی از سری گوشی iQOO Z7

انتشار اطلاعاتی از سری گوشی iQOO Z7

اوایل امروز، iQOO تیزر جدیدی از سری گوشی های هوشمند آینده خود Z7 به اشتراک گذاشت. این دستگاه قرار است اواخر این ماه عرضه شود و این شرکت 7 مورد از ویژگی های پیشرفته آن را فاش کرده است. پس بیایید نگاهی بیندازیم.

با نگاهی به تیزر رسمی، سازنده چینی گوشی‌های هوشمند فاش کرده است که دستگاه‌های جدید دارای برخی مشخصات و ویژگی‌های «پرچمدار» خواهند بود. این شامل OIS (تثبیت کننده تصویر اپتیکال) برای دوربین عقب آن است که به بهبود پایداری در هنگام ضبط ویدیو کمک می کند و همچنین نتایج تصویر در نور کم را نیز بهبود می بخشد. علاوه بر این، سری iQOO Z7 دارای یک موتور خطی محور X و بلندگوهای دوگانه استریو برای یک تجربه صوتی عالی است.

گوشی هوشمند آینده دارای استاندارد WiFi 6 برای اتصال بی سیم بهتر و حتی آنتن های با کارایی بالا و NFC خواهد بود. در نهایت، سری Z7 دارای سنسور مادون قرمز کنترل از راه دور نیز خواهد بود. این اساساً به کاربران اجازه می دهد تا ابزارهای دیگر را نیز کنترل کنند. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، iQOO Z7 از یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.

در زیر کاپوت، Z7 به پردازنده Qualcomm Snapdragon 782G SoC مجهز خواهد شد. در همین حال، Z7x یک بسته باتری بزرگتر 6000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای خواهد داد اما از شارژ سریع 80 واتی کندتر پشتیبانی می کند. این مدل دارای تراشه اسنپدراگون 695 خواهد بود. کل Z7lineup دارای یک پنل LCD با پشتیبانی از نور DC است. این تمام اطلاعاتی است که این شرکت در حال حاضر به اشتراک گذاشته است، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر همراه باشید زیرا ما راه‌اندازی 20 مارس را پوشش خواهیم داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون آیکیو TWS Air Pro در راه است

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از سری گوشی iQOO Z7

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *