انتشار آپدیت MIUI 14 برای سری Mi 10

انتشار آپدیت MIUI 14 برای سری Mi 10

در اوایل دسامبر، شیائومی تایید کرد که به‌روزرسانی MIUI 14 را برای سری Mi 10 ارائه می‌کند. چند روز بعد، این شرکت همچنین فاش کرد که این به روز رسانی بر اساس اندروید 13 برای مدل های وانیلی و حرفه ای خواهد بود.

دو ماه بعد در ماه فوریه، یک آژانس صدور گواهینامه چینی فاش کرد که حتی Mi 10 Lite نیز با به روز رسانی MIUI 14 برکت خواهد داشت. یک ماه پس از آن، یک exec شیائومی اکنون به طور رسمی وضعیت به‌روزرسانی سیستم این گوشی‌ها را به‌روزرسانی می‌کند.

Zhang Guoquan مدیر بخش نرم افزار سیستم تلفن همراه شیائومی است. اوایل امروز، او در Weibo فاش کرد که آپدیت MIUI 14 برای سری Mi 10 تا این هفته آماده خواهد شد. وی همچنین خاطرنشان کرد که بیلدهای نرم افزاری از هفته آینده آزمایش خواهند شد.

بنابراین، می‌توان انتظار داشت که این شرکت به‌زودی این به‌روزرسانی را برای آزمایش‌کنندگان بتا بسته در چین ارائه کند. طبق یک گواهی، به روز رسانی باید از اوایل آوریل برای عموم مردم در دسترس باشد.

برای کسانی که نمی دانند، MIUI 14 سومین به روز رسانی بزرگ MIUI برای این گوشی های هوشمند است. هر سه آنها با رابط کاربری MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 شروع به کار کردند. به‌روزرسانی MIUI 14 برای Mi 10 و Mi 10 Pro نیز اندروید 13 را به همراه خواهد داشت. بنابراین، آنها به‌روزرسانی اندروید خود را نیز دریافت خواهند کرد. از سوی دیگر، مشخص نیست که آیا آخرین به‌روزرسانی MUI، نسخه اندروید را برای Mi 10 Lite افزایش می‌دهد یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت شیائومی Watch S1 در کنار سری شیائومی 12 معرفی می شود

نظرات در مورد : انتشار آپدیت MIUI 14 برای سری Mi 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *