انتشار آپدیت جدید برای ایرپادز پرو و ایرپادز 2 اپل

انتشار آپدیت جدید برای ایرپادز پرو و ایرپادز 2 اپل

شرکت اپل به تازگی آپدیت جدیدی را برای هدفون های بی سیم ایرپادز 2 و ایرپادز پرو منتشر کرده که به افراد اجازه می دهد تجربه کاربری بهتری در کنار این دو گجت پوشیدنی داشته باشند.

اپل صلاح دانسته است که نسخه جدید سیستم عامل را برای AirPods Pro و AirPods 2 منتشر کند. اگر به طور واقعی از گوشواره های بی سیم اپل برخوردار هستید ، می توانید به روزرسانی سیستم عامل 3E751 را در مدل AirPods سازگار خود نصب کنید. به روزرسانی جدید تقریباً هفت ماه پس از به روزرسانی قبلی می رسد ، بنابراین نباید مانع آن شوید. بیایید غواصی کنیم تا جزئیات بیشتری را در مورد به روزرسانی AirPods و نحوه نصب آن برای محافظ گوش خود مشاهده کنیم.

قبل از این که بخواهیم توضیح دهیم که چگونه می توانید AirPods خود را به سیستم عامل جدید به روز کنید ، توجه داشته باشید که نسخه جدید فقط برای AirPods 2 و AirPods Pro در دسترس است. اگر AirPod های نسل اول دارید ، به روزرسانی جدید برای آنها قابل استفاده نیست. در این برهه از زمان ، اپل تغییرات تغییرات AirPods را به اشتراک نگذاشته است بنابراین ما مطمئن نیستیم که جدیدترین نسخه ساخته شده چیست. با این وجود ، پس از نصب به روزرسانی جدید ، با یک تجربه یکپارچه انتظار پایداری و اتصال بهتری دارید.

اگر مشتاق نصب به روزرسانی هستید ، بررسی کنید که اگر از قبل آشنا نیستید چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

1. اولین کاری که باید انجام دهید اتصال AirPods یا AirPods Pro به دستگاه iOS است.

2. اکنون ، برنامه Settings را راه اندازی کرده و به General مراجعه کنید.

3. روی About ضربه بزنید و سپس روی AirPods ضربه بزنید.

4- نسخه میان افزار را در لیست مشاهده خواهید کرد.

در حالی که میان افزار AirPods به طور خودکار یک شبه هنگامی که کاربران از هدفون استفاده نمی کنند به روز می شود. هنگامی که مراحل را طی کردید ، مطمئن شوید AirPod های شما در کیف و شارژ خود قرار دارند. علاوه بر این ، مطمئن شوید که دستگاه iOS شما به اینترنت متصل است. اپل اخیراً به روزرسانی نرم افزار HomePod را نیز ارائه داده است.

این همه کاری است که شما باید انجام دهید تا بتوانید سیستم عامل بروزرسانی 3E751 را روی AirPods 2 یا AirPods Pro خود نصب کنید. این همه چیزی است که در آن وجود دارد ، مردمان. به محض کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع به شما دوستان اطلاع خواهیم داد. نظرات خود را با ما در نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت جدید برای ایرپادز پرو و ایرپادز 2 اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *