انتشار آپدیت اندروید 9 برای فایرفون 2 پس از شش سال

شرکت تلفنی پایدار ، Fairphone ، اندروید 9 را برای گوشی 6 ساله Fairphone 2 خود منتشر کرده است. گرچه درست است که اندروید 9 کمی رو به افزایش است ، اما لازم به یادآوری است که Fairphone 2 در سال 2015 با اندروید 5.1 راه اندازی شد. علاوه بر این ، این شرکت بدون هیچ گونه پشتیبانی از کوالکام که تراشه Fairphone 2 را ساخته ، قادر به انجام این کار بود.

طبق تحقیقاتی که توسط Fairphone استناد شده است ، کاربران در اروپا در سال 2018 به طور متوسط 2-3 سال تلفن های خود را نگه داشته اند. با این حال شرکت پایداری می خواهد کاربران حداقل 5 سال تلفن های خود را در دست داشته باشند. در حالی که کاربران می توانند قطعات موجود در Fairphone خود را به راحتی مبادله کنند ، به روزرسانی نرم افزار اندروید چندان آسان نیست.

درباره علت تاخیر در انتشار آپدیت گفته شده:

“جدا از چالش های لوازم یدکی ، ما در برابر goliath برخورد کردیم: به روزرسانی های نرم افزار. در گذشته ما مجبور بودیم با چیپست هایی کار کنیم که دیگر از جدیدترین نرم افزار پشتیبانی نمی کنند. اما بر خلاف همه شانس ها با کمک بسیاری از اعضای انجمن اختصاصی – ما همچنان پافشاری کردیم ، این چالش ها را پشت سر گذاشتیم و توانستیم به روزرسانی های نرم افزار را به کاربران FP2 ارائه دهیم. ما به طور م useثر از سبک DIY برای قوی نگه داشتن FP2 استفاده می کنیم و به افراد امکان می دهد تا طول عمر تلفن خود را افزایش دهند.

برای رسیدن به جایی که امروز هستیم ، مجبور شدیم تقریبا 477،000 تست گوگل را پشت سر بگذاریم و همه آنها را قبول کنیم تا گواهینامه بگیریم. “

بروزرسانی جدید از امروز بر روی دستگاه های Fairphone 2 آغاز می شود اما ممکن است تا 18 آوریل طول بکشد تا کاربران از بروزرسانی مطلع شوند. ارائه مرحله ای به شرکت کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که همه چیز بدون مشکل پیش می رود و به آن زمان می دهد تا مشکلات پیش آمده را برطرف کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شکست اپل در برابر سامسونگ در 3ماه‌ی سوم 2020؛ شیائومی رکورد زد!

نظرات در مورد : انتشار آپدیت اندروید 9 برای فایرفون 2 پس از شش سال

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *