انتشار آپدیت امنیتی ماه مارس برای گوشی Galaxy A53

انتشار آپدیت امنیتی ماه مارس برای گوشی Galaxy A53

سامسونگ به سرعت انتشار به‌روزرسانی امنیتی مارس 2023 را برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی سرعت می‌بخشد. گوشی های هوشمند میان رده این شرکت نیز شروع به دریافت نرم افزار جدید کرده اند. اکنون، گلکسی A53 5G دریافت به‌روزرسانی مارس 2023 در برخی کشورها را آغاز کرده است.

آخرین به روز رسانی نرم افزار برای Galaxy A53 5G با نسخه سیستم عامل A536BXXS5CWB6 در اروپا ارائه می شود. برخی از کشورهای اروپایی قبلاً این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر آن را ظرف چند روز آینده دریافت خواهند کرد. در ایالات متحده، نسخه قفل شده توسط اپراتور تلفن هوشمند شروع به دریافت به روز رسانی با نسخه سیستم عامل A536USQS4CWC2 در شبکه Comcast کرده است.

اگر کاربر گلکسی A53 5G در یکی از کشورهای ذکر شده در بالا هستید، می‌توانید جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزار را فوراً نصب کنید. می‌توانید این کار را با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار در دستگاه خود انجام دهید و سپس روی Download and install ضربه بزنید. سامسونگ اوایل سال گذشته گلکسی A53 5G را با رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 عرضه کرد. این گوشی هوشمند ماه گذشته آپدیت One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت کرد و قرار است تا پایان سال جاری به روزرسانی اندروید 14 را دریافت کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آپدیت امنیتی ماه می برای Galaxy Z Flip 3 منتشر شد

نظرات در مورد : انتشار آپدیت امنیتی ماه مارس برای گوشی Galaxy A53

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *