انتشار آپدیت امنیتی ماه مارس برای گوشی Galaxy Z Flip 3

انتشار آپدیت امنیتی ماه مارس برای گوشی Galaxy Z Flip 3

سامسونگ به‌سرعت به‌روزرسانی امنیتی مارس 2023 را برای گوشی‌های هوشمند رده بالا و میان‌رده خود عرضه می‌کند. گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 جدیدترین گوشی های سامسونگ هستند که به روز رسانی امنیتی جدید را در ایالات متحده و سایر کشورهای جهان دریافت می کنند. در ایالات متحده، هر دو مدل حامل قفل و بدون قفل و به روز می شوند.

در آسیا، آمریکای لاتین و برخی کشورهای اروپایی، Galaxy Z Flip 3 به‌روزرسانی امنیتی مارس 2023 را با نسخه سیستم عامل F711BXXS4EWB5 دریافت می‌کند، در حالی که Galaxy Z Fold 3 با نسخه سیستم عامل F926BXXS3EWB5 به‌روزرسانی می‌شود. این به روز رسانی بیش از 50 آسیب پذیری امنیتی کشف شده را برطرف می کند.

در ایالات متحده، Galaxy Z Flip 3 با نسخه سفت‌افزار F711USQS4FWC1 برای مدل‌های قفل‌شده حامل در شبکه‌های Metro PCS و T-Mobile به‌روزرسانی می‌شود. سایر اپراتورها ممکن است این به روز رسانی را در چند روز آینده منتشر کنند. نسخه آنلاک شده گوشی به‌روزرسانی مارس 2023 را با نسخه سیستم عامل F711U1UES3FWB3 دریافت می‌کند و در همه شبکه‌های اپراتور در دسترس است.

نسخه قفل شده گلکسی Z Fold 3 با نسخه سیستم عامل F926USQS3FWC1 در شبکه‌های Metro PCS و T-Mobile در ایالات متحده به‌روزرسانی می‌شود. نسخه آنلاک شده گوشی نیز نرم افزار جدید را دریافت می کند و نسخه سیستم عامل را به F926U1UES2FWB3 افزایش می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تولید انبوه گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 سامسونگ آغاز شد

نظرات در مورد : انتشار آپدیت امنیتی ماه مارس برای گوشی Galaxy Z Flip 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *