انتشار آپدیت امنیتی ماه اکتبر برای سری گلکسی اس 10

انتشار آپدیت امنیتی ماه اکتبر برای سری گلکسی اس 10

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت امنیتی ماه اکتبر را برای سری گوشی پرچمدار گلکسی اس 10 منتشر کرده است. آپدیتی که سطح امنیتی را افزایش داده و در سوی دیگر موجب رفع مشکلات دیگر هم می شود.

سامسونگ قبلاً به روز رسانی امنیتی اکتبر 2021 را برای گلکسی نوت 10 ، گلکسی نوت 20 ، گلکسی اس 20 و سری گلکسی اس 21 منتشر کرده است. در حال حاضر ، این شرکت در حال راه اندازی جدیدترین وصله امنیتی برای سری Galaxy S10 در کشورهای مختلف در سراسر جهان است.

Galaxy S10e ، Galaxy S10 و Galaxy S10 + با نسخه سیستم عامل G97xFXXSDFUI5 به روزرسانی های جدیدی دریافت می کنند. این به روز رسانی در آسیای مرکزی و کشورهای اروپایی در دسترس است. آخرین به روزرسانی Galaxy S10 5G با سیستم عامل نسخه G977BXXSAFUI5 ارائه می شود. سامسونگ در حال حاضر به روزرسانی Galaxy S10 5G را در اتریش ، کشورهای شمال اروپا ، سوئیس و انگلستان ارائه می دهد.

به روز رسانی نرم افزاری جدید ، وصله امنیتی اکتبر 2021 را برای سری Galaxy S10 به همراه رفع اشکال معمول و بهبود ثبات دستگاه به ارمغان می آورد. سامسونگ اوایل ماه جاری فاش کرده بود که جدیدترین وصله امنیتی آن بیش از 60 آسیب پذیری مربوط به امنیت دستگاه و حریم خصوصی کاربران را برطرف می کند.

اگر از کاربران گوشی های هوشمند سری Galaxy S10 در اروپا یا آسیای مرکزی هستید ، می توانید با رفتن به تنظیمات »به روز رسانی نرم افزار و کلیک روی بارگیری و نصب ، آخرین بروزرسانی نرم افزار را بررسی کنید. همچنین می توانید جدیدترین فایل سیستم عامل را از پایگاه داده سیستم عامل ما بارگیری کرده و به صورت دستی فلش کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت Galaxy Tab A8 جدید سامسونگ رونمایی شد

نظرات در مورد : انتشار آپدیت امنیتی ماه اکتبر برای سری گلکسی اس 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *