انتشار آپدیت امنیتی مارس برای گلکسی نوت 20

انتشار آپدیت امنیتی مارس برای گلکسی نوت 20

ماه گذشته، سامسونگ به‌روزرسانی One UI 5.1 را برای سری گلکسی نوت 20 منتشر کرد و شامل وصله امنیتی فوریه 2023 بود. اکنون، این شرکت به‌روزرسانی امنیتی مارس 2023 را برای مدل‌های قفل‌شده و آنلاک‌شده توسط شرکت مخابراتی سری گلکسی نوت 20 در ایالات متحده منتشر کرده است.

آخرین به روز رسانی برای گلکسی نوت 20 و نسخه های آنلاک گلکسی نوت 20 اولترا در ایالات متحده با نسخه سیستم عامل N98xU1UES3HWB7 ارائه می شود. برای نسخه‌های قفل شده توسط شرکت مخابراتی، به‌روزرسانی با نسخه سیستم‌افزار N98xUSQS3HWB7 ارائه می‌شود. به‌روزرسانی جدید وصله امنیتی مارس 2023 را ارائه می‌کند که بیش از 50 مشکل امنیتی موجود در تلفن‌های هوشمند گلکسی را برطرف می‌کند.

برای نسخه‌های قفل‌شده تلفن‌ها، به‌روزرسانی در شبکه‌های Sprint، T-Mobile و Xfinity Mobile به‌صورت زنده ارائه می‌شود. واحدهای قفل نشده گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا در شبکه‌های AT&T، Bluegrass Cellular، Comcast، Cricket، C-Spire، Sprint، T-Mobile، US Cellular، Verizon و Xfinity Mobile به‌روزرسانی دریافت می‌کنند.

اگر گوشی هوشمند سری Galaxy Note 20 در ایالات متحده دارید، اکنون می توانید با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی Download and install، به روز رسانی امنیتی مارس 2023 را دانلود و نصب کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 23 اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی همراست

نظرات در مورد : انتشار آپدیت امنیتی مارس برای گلکسی نوت 20

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *