انتشار آپدیت امنیتی برای گوشی Galaxy S20 FE

انتشار آپدیت امنیتی برای گوشی Galaxy S20 FE

سامسونگ هر ماه آپدیت امنیتی را برای گوشی های هوشمند خود منتشر می کند و در این بین باید به گوشی Galaxy S20 FE اشاره کرد که پیشتر آپدیت جدیدی برای آن دردسترس قرار گرفته است.

سامسونگ راه اندازی وصله امنیتی اکتبر 2021 را برای گوشی های هوشمند Galaxy S20 FE از طریق به روز رسانی سیستم عامل آغاز کرده است. این به روز رسانی دارای شماره نسخه سیستم عامل G780GXXU3AUI3 است و در حال حاضر برای کاربران استرالیا ، مالزی و فیلیپین در حال عرضه است. این شرکت در ماه های آینده آن را در سایر نقاط جهان در دسترس قرار می دهد.

با این حال ، به روزرسانی سیستم عامل به جز پچ اکتبر ، شامل ویژگی های جدیدی نمی شود. از سوی دیگر ، سامسونگ ادعا می کند که در آخرین وصله 60 آسیب پذیری مرتبط با امنیت را برطرف کرده است و این باعث می شود این به روز رسانی فوق العاده مهم باشد.

شایان ذکر است که آخرین به روزرسانی امنیتی در حال حاضر برای نسخه 5G Galaxy S21 FE در دسترس است و به روز رسانی امروز برای S21 FE 4G است. جدیدترین وصله امنیتی نیز برای سایر گوشی های رده بالای سامسونگ از جمله Galaxy Z Fold 3 ، Z Flip 3 و Galaxy S21 در دسترس است. این شرکت همچنین شروع به در دسترس قرار دادن این به روزرسانی برای گوشی های میان رده و سطح ابتدایی گلکسی کرده است.

در همین حال ، کاربران Galaxy S20 FE در کاربران در استرالیا ، مالزی و فیلیپین می توانند با رفتن به تنظیمات> به روز رسانی نرم افزار ، به روزرسانی دستی را انجام دهند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت امنیتی برای گوشی Galaxy S20 FE

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *