ام اس ای و معرفی لپ تاپ جدید Summit E13 Flip

ممکن است شما MSI را به عنوان یک مارک تجاری متمرکز بر بازی بشناسید و این شرکت چیزهای زیادی برای جبهه در CES امسال داشت. اما اگر بیشتر به بهره وری علاقه دارید ، این شرکت همچنین مجموعه Summit خود را با اولین کانورتیبل 13 اینچی خود ، Summit E13 Flip گسترش داده است.

Summit E13 Flip از یک نمایشگر 13.4 اینچی با نسبت ابعاد محبوب تر 16:10 (1920×1200) برخوردار است. این یک کانورتیبل است ، به این معنی که می توانید نمایشگر را 360 درجه بچرخانید و از ورودی لمسی و قلم پشتیبانی می کند. در واقع ، یک قلم با 4096 سطح فشار و پشتیبانی شیب در جعبه همراه دستگاه گنجانده شده است. این کامپیوتر همچنین دارای یک سنسور نور محیط برای تنظیمات خودکار روشنایی است.

Summit E13 Flip از پردازنده Core i7-1185G7 اینتل پشتیبانی می کند ، به این معنی که گزینه کناره گیری را ندارید و جدیدترین گرافیک Iris Xe را برای عملکرد GPU اضافی دریافت می کنید. شما می توانید بین 16 گیگابایت رم همراه با 512 گیگابایت حافظه SSD یا 32 گیگابایت رم با 1 ترابایت حافظه داخلی انتخاب کنید. همچنین نسخه هایی با ویندوز 10 Home یا Pro وجود دارد که مجموعاً دارای چهار پیکربندی مختلف هستند.

از نظر پورت ، به طور طبیعی دو پورت Thunderbolt 4 ، یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C و یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A به همراه جک صوتی ترکیبی و یک اسلات کارت microSD پنهان دریافت می کنید. همچنین اگر نگران حریم خصوصی هستید ، یک سوئیچ فیزیکی برای خاموش کردن وب کم وجود دارد. برای بی سیم ، آخرین Wi-Fi 6E را با پشتیبانی از باند 6 گیگاهرتز دریافت می کنید.

MSI از باتری 70 وات ساعتی خود بیش از 18 ساعت عمر باتری را نوید می دهد و از شارژ سریع پشتیبانی می کند تا دستگاه بتواند در یک ساعت 70٪ دستگاه را پشت سر بگذارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ام اس ای و معرفی لپ تاپ جدید Summit E13 Flip

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *