امنیت کدام صرافی ارز دیجیتال بهتر است ؟

امنیت کدام صرافی ارز دیجیتال بهتر است ؟امنیت کدام صرافی ارز دیجیتال بهتر است ؟

ارزهای دیجیتال در حال حاضر جزء ارزشمندترین دارایی ها در دنیا شناخته می شوند و افراد بسیاری هم به دنبال خرید و فروش  سرمایه گذاری در این عرصه هستند.در ادامه مقاله شما را با صرافی های دیجیتال و امنیت آنها آشنا خواهیم کرد پس تا انتهای این مقاله را مطالعه بفرمایید.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

ارزهای دیجیتال در حقیقت پول های مجازی هستند که نمی توانیم آنها را ببینیم و یا به صورت فیزیکی وجود ندارند و نمی توانیم آنها را لمس کنیم و برای خرید آنها نیز نمی توانیم به یک مکان خاص مراجعه کنیم بلکه می توانیم این ارزها را از سایت ها و پلتفرم های مجاز و معتبر مانند صرافی های مجازی تهیه کنیم.

جهت ثبت نام در سایت صرافی کوینکس کلیک کنید.

صرافی های بزرگی در ایران مانند صرافی کوینکس و در کشورهای خارجی صرافی ها و سایت هایی مانند باینس وجود دارند که می توانید در آنها به راحتی خرید و فروش و یا معاوضه ارزهای دیجیتال خود را انجام دهید.

صرافی های ایرانی شخصا ارزهای دیجیتال را از شما میخرند و یا این ارزها را به شما می فروشند که قیمت ارزهای فروخته شده بیشتر از ارزهایی است که میخرند و از این راه کسب درآمد می کنند.این صرافی ها برای جلوگیری از پولشویی و کلاهبرداری از افرادی که در صرافی ثبت نام می کنند احراز هویت انجام می دهند و درخواست عکس کارت ملی و عکس سلفی می کنند.

صرافی های خارجی یا کوینکس نیز برای خرید و فروش های کلان و در صورتی که به مشتری شک کنند احراز هویت انجام می دهند.صرافی باینس با فشارهای زیادی که از جوامع بین المللی داشت مجبور به احراز هویت مشتری های خود شد و این کار را جلوگیری از پولشویی و جلوگیری از تامین منابع مالی تروریست ها بیان کرد.

بعد از تحریم ایران خرید و فروش در سایت های بین المللی برای ایرانی ها بسیار سخت شده است و بعد از احراز هویت حساب های آنها بلوکه می شود و امکان دسترسی و خرید و فروش از دست صاحبان ارز خارج می شود.

امنیت کدام صرافی ارز دیجیتال بهتر است ؟

اولین قدم برای سرمایه گذاری مطمئن در عرصه ارزهای دیجیتال انتخاب یک صرافی امن می باشد.انتخاب یک صرافی نا امن می تواند خطر هک شدن این صرافی و از بین رفتن تمام دارایی شما را در پی داشته باشد .برای انتخاب یک صرافی امن باید به چند نکته توجه داشته باشید:

  • اعتبار صرافی
  • احراز هویت
  • پشتیبانی
  • دادن قیمت لحظه ای
  • کیف پول ارز دیجیتال

اعتبار صرافی ارز دیجیتال

شما می توانید با استفاده از تعداد افرادی که از یک صرافی خرید می کنند و به میزان خرید و فروش آنها در یک بازه زمانی مشخص و یا کامنت ها و نظرات آنها میزان اعتبار یک صرافی را بررسی کنید.در صرافی های که مورد تایید باشند میزان خرید و فروش و نقدینگی نیز بالاتر می باشد .

احراز هویت صرافی

در صرافی های داخلی برای جلوگیری از کلاهبرداری و یا پولشویی اقدام به احراز هویت از مشتریان خود می کنند که درخواست کارت ملی و عکس سلفی می کنند.در صرافی های خاجی نیز یکی از بزرگترین صرافی ها به نام باینس نیز به دلیل فشارهای زیاد و برای جلوگیری از پولشویی و جلوگیری از تامین مالی تروریست اقدام به احراز هویت از مشتری های خود می کند.

پشتیبانی صرافی ارز دیجیتال

به دلیل تازه بودن بازار ارزهای دیجیتال ممکن است برای مشتریان ابهام و یا سوالاتی پیش بیاید و یک صرافی امن و معتبر می تواند به شما در این زمینه و حل مشکلات شما راهنمایی بدهد.

دادن قیمت لحظه ای از ارز دیجیتال

یک صرافی امن به شما قیمت های لحظه ای از ارزهای دیجیتال را ارائه می کند زیرا نوسان در بازار ارز بسیار بالا می باشد و در صورت اطلاع نداشتن دقیق از نوسانات بازار ممکن است خرید و یا فروش نادرست داشته باشید که همین هم باعث ضرر مالی شما شود.

کیف پول ارز دیجیتال

یک از راه های امن کردن نگهداری و خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده از کیف پول ارز دیجیتال می باشد که توسط صرافی های معتبر عرضه می شوند و بهشما در نگهداری امن اطلاعات محرمانه شما و خرید و فروش امن کمک می کند.این کیف پول ها بر روی گوشی و یا کامپیوترهای شخصی قابل نصب و استفاده هستند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : امنیت کدام صرافی ارز دیجیتال بهتر است ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *