ال جی وی 60 ThinQ رسما معرفی شد

ال جی وی 60 ThinQ رسما معرفی شد

ال‌جی وی 50 ThinQ تقریبا یک سال پیش در همین موقع‌ها به عنوان یکی از اولین گوشی‌های هوشمند دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت 5G به طور رسمی معرفی شد. اکنون این گوشی هوشمند بروز شده و با نام تجاری ال‌جی وی 60 ThinQ در سراسر جهان معرفی گردید. در ادامه قصد داریم تا مشخصات این گوشی هوشمند را بررسی نماییم.

صفحه‌نمایش بزرگ، دوربین سه‌گانه و پشتیبانی از فیلمبرداری 8K

ال‌جی وی 60 ThinQ با تکیه بر زبان طراحی گوشی‌های هوشمند نسل قبل، دارای یک صفحه‌نمایش OLED بزرگ 6.8 اینچی با نسبت ابعاد تصویر به بدنه‌ی 20:9 و وضوح 1080 x 2460 پیکسل از نوع فول اچ‌دی با حاشیه‌های بسیار باریک و بریدگی ناچ قطره‌ای شکل است. قاب آلومینیومی و پنل پشتی شیشیه‌ای از جمله ویژگی‌های این گوشی هوشمند محسوب می‌گردد. دومین مورد در خصوص این گوشی هوشمند بهره‌مندی از لوگوی معمولی LG و یک ماژول دوربین افقی عریض است که سنسور اصلی این ماژول دوربین 64 مگاپیکسلی می‌باشد.

ال جی وی 60 ThinQ رسما معرفی شد

با استفاده از فناوری pixel binning می‌توانید عکس‌هایی دقیق‌تر و روشن‌تر با استفاده از سنسور 16 مگاپیکسلی ایجاد نمایید. برای اولین‌بار در گوشی‌های ال‌جی قابلیت پشتیبانی از فیلمبرداری 8K نیز در کنار قابلیت جدید Voice Bokeh ارائه گردیده است. ویژگی Voice Bokeh سبب افزایش صدای کاربر می‌شود و نویزهای پس‌زمینه را به منظور افزایش وضوح صدا به حداقل می‌رساند. این قابلیت با تعبیه‌ی چهار میکروفون با عملکرد بالا امکان‌پذیر می‌باشد که قابلیت ضبط صداها را از جهات مختلف به منظور ارائه‌ی یک تجربه صوتی واقعی‌تر فراهم می‌نماید. LG 3D Sound Engine علاوه بر اینکه ظاهر خوبی در گوشی ایجاد می‌کند، صداهای مختلف را دسته‌بندی کرده تا قابلیت پخش آن‌ها را بهینه‌سازی کند.

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند سبب خوشحالی کاربران گردد این است که ال‌جی جک 3.5 میلی‌متری هدفون را در پنل زیرین این گوشی هوشمند تعبیه نموده است.

پردازنده‌ اسنپدراگون 865 با باتری قدرتمند این دستگاه جفت شده است

نسخه‌ی پریمیوم ال‌جی وی 60 ThinQ با یک لیستی طولانی از مشخصات پرچمدار همراه می‌باشد. یکی از سخت‌افزارهای برجسته در این دستگاه قطعا چیپ‌ست اسنپدراگون 865 کوالکام جفت شده با مودم اسنپدراگون X55 5G است. شرکت ال‌جی در این گوشی هوشمند از 8 گیگابایت حافظه‌ی رم استاندارد استفاده کرده‌ و یک حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی نیز بر روی این دستگاه تعبیه نموده است. در صورتی که این حجم از حافظه برای شما کافی نباشد می‌توانید از کارت‌های میکرو اس‌دی با حداکثر ظرفیت 2 ترابایت استفاده نمایید؛ بنابراین با استفاده از این حافظه می‌توانید با خیال راحت و بدون هیچگونه نگرانی ویدئوهای 8K را ضبط نمایید.

یک باتری 5000 میلی‌آمپر بر ساعت بسیار قدرتمند بر روی این گوشی تعبیه شده است که با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع به شما این امکان را می‌دهد تا تنها در 30 دقیقه بتوانید باتری گوشی خود را تا 50 درصد شارژ کنید. این موضوع می‌تواند تاثیرات مخرب مودم 5G بر روی طول عمر باتری این دستگاه را به حداقل برساند.

صفحه‌نمایش دوگانه مجددا باز می‌گردد

شرکت ال‌جی هنوز این تصور را ندارد که گوشی‌های تاشو برای نخستین‌بار در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند اما معتقد است که مصرف‌کنندگان برای مزایای این گوشی‌های هوشمند آماده هستند. به همین دلیل ال‌جی وی 60 ThinQ از آخرین نسخه‌ی لوازم جانبی صفحه‌نمایش دوگانه (Dual Screen) پشتیبانی می‌کند.

ال جی وی 60 ThinQ رسما معرفی شد

در حال‌حاضر این صفحه‌نمایش بزرگ 6.8 اینچی دقیقا مانند نمایشگر وی 60 ThinQ است اما به لطف تعبیه‌ی پنل OLED نازک‌تر همانند نسل قبلی صفحه‌نمایش 6.4 اینچی این گوشی هوشمند وزن بسیار کمی دارد. این لوازم جانبی به طور موثر دو صفحه‌نمایش را در اختیار کاربر قرار می‌دهند و تماشای ویدئو و یا بازی‌های مختلف را برای کاربر جذاب‌تر می‌کنند.

تاریخ معرفی و قیمت ال‌جی وی 60 ThinQ

ال‌جی وی 60 ThinQ طی هفته‌های آتی برای اپراتورهای AT&T، T-Mobile و US Cellular در دسترس خواهد بود. شبکه‌ی Verizon نیز قصد دارد تا پایان امسال نسخه‌ی جدیدی از این گوشی هوشمند را با نام ال‌جی وی 60 ThinQ مدل 5G UW با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G Ultra Wideband و 5G low-band معرفی نماید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ال جی وی 60 ThinQ رسما معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *