ال جی سال جاری 1 میلیون تلویزیون 48 اینچی OLED تولید می کند

شرکت ال جی را باید از برندهای بزرگ تولیدکننده تلویزیون‌های هوشمند آن هم از نوع OLED دانست. کمپانی که توانسته تلویزیون‌هایی باکیفیت و وضوح تصویر خیره کننده در بازار جهانی عرضه دارد و برای سال 2021 هم برنامه بزرگی در سر دارد.

به نظر رسید باید در سال جاری شاهد افزایش موجودی تلویزیون‌های هوشمند OLED سایز 48 اینچی ال جی در بازار باشیم زیرا گزارش جدید می‌گوید این شرکت ظرفیت تولید را به میزان 5 برابر افزایش داده است.

ال جی به دنبال عرضه تلویزیون‌های هوشمند 48 اینچی بیشتر

طبق گفته Chosun، ال جی دیسپلی تولید تلویزیون 48 اینچی اولد را به 1 میلیون خواهند رساند که در مقایسه با سال 2020 با حجم 220 هزار دستگاه افزایش خیره کننده‌ای محسوب می‌شود. پیش از این، کوچک‌ترین تلویزیون OLED که به طور گسترده در دسترس قرار گرفت، سایز 55 اینچ بود. اما سپس ال جی یک مدل 48 اینچی را روانه بازار کرد. LG Display بزرگ‎ترین تولیدکننده صفحه نمایش اولد در جهان به حساب می‌آید.

سال گذشته ال جی تلویزیون هوشمند 48 اینچی اولد OLED48CX را در بازار عرضه کرد که با بازخورد خوبی هم مواجه شد. در این میان سال جاری باید انتظار عرضه مدل‌های 48 اینچی بیشتری داشت که باید به نسل جدید A1 و C1 اشاره داشت. گستره تلویزیون‌های 2021 ال جی در سطح جهانی رو به افزایش است، بنابراین اگر به دنبال تلویزیون OLED جدید هستید، بهتر است منتظر باشید.

ال جی درصدد است با فروش تلویزیون بیشتر نسبت به رقبا عملکرد بهتری داشته باشد. همچنین باید پیش بینی کرد در آینده نزدیک نسل جدید تی وی های هوشمند ال جی را شاهد باشیم. تلویزیون های اولد این شرکت کره ای بسیار باکیفیت هستند و در نمایش محتوا قابلیت های بزرگی از خود نشان می دهند. شایان ذکر است که در CES 2021 نیز برخی تلویزیون هوشمند جدید توسط این برند کره ای رونمایی شد که توانسته نظر علاقمندان را به خود جلب سازد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی نمایشگر های هتلی و تاثیر آن در میهمان نوازی مدرن !

نظرات در مورد : ال جی سال جاری 1 میلیون تلویزیون 48 اینچی OLED تولید می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *