افشا اطلاعاتی از گوشی تکنو Pop 7

افشا اطلاعاتی از گوشی تکنو Pop 7

Tecno Pop 7 می تواند عرضه اولیه بعدی Tecno باشد. همانطور که این نام نشان می دهد، در جایگاه پایین تری از Pop 7 Pro قرار خواهد گرفت که ماه گذشته معرفی شد. به نظر می رسد که Pop 7 ممکن است به زودی راه اندازی شود، زیرا برخی از مشخصات کلیدی آن در پایگاه داده کنسول Google Play ظاهر می شود. این لیست همچنین ظاهر جلوی دستگاه را نشان می دهد.

وقتی صحبت از ظاهر به میان می‌آید، Tecno Pop 7 را می‌توان با نمایشگر ناچ قطره‌ای در جلو دید. شماتیکی از این گوشی که در اسناد FCC آن ظاهر شد و در دسامبر سال گذشته منتشر شد، نشان داد که این گوشی با یک ماژول دوربین مربع شکل وارد بازار خواهد شد که دارای یک سیستم دوربین دوگانه با فلاش LED و اسکنر اثر انگشت است.

با بازگشت به لیست کنسول Play، نشان داده شده است که صفحه نمایش آن دارای وضوح HD + 720 در 1600 پیکسل است. در ادامه اشاره شده است که دستگاه دارای تراشه Unisoc SC9863A، 2 گیگابایت رم و نسخه اندروید 12 Go است. در مقایسه، Pop 7 Pro دارای تراشه Helio A22، 3 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 12 است.

لیست FCC این دستگاه نشان داد که Pop 7 دارای ابعاد 164 x 74 x 8 میلی متر است. از آنجایی که اندازه های آن شبیه به Pop 7 Pro است، به نظر می رسد که Pop 7 می تواند به یک پنل LCD 6.56 اینچی IPS مجهز شود. همچنین از طریق لیست FCC فاش شده است که Pop 7 به 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده و از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. در حال حاضر هیچ خبری در مورد اندازه باتری دستگاه وجود ندارد.

مشخصات دیگر Tecno Pop 7 هنوز فاش نشده است. باید دید که آیا این دستگاه در ماه جاری به طور رسمی عرضه می شود یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تکنو Camon 20 در Google Play لیست شد

نظرات در مورد : افشا اطلاعاتی از گوشی تکنو Pop 7

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *