افشا اطلاعاتی از هدفون سونی WF-1000XM5

افشا اطلاعاتی از هدفون سونی WF-1000XM5

هدفون‌های حذف نویز سونی به دلیل کیفیت صدای استثنایی و توانایی جلوگیری از نویز خارجی مورد تحسین قرار گرفته‌اند. هدفون های WF-1000XM4 آخرین محصولی بودند که به سری هدفون های سونی اضافه شدند و دارای پردازنده V1 بودند که امکان حذف نویز و پردازش صدا را بهبود می بخشد. خوب، آنهایی که مشتاقانه منتظر هدفون های سونی WF-1000XM5 هستند، خبرهای خوبی در راه است – جدیدترین نشت ها طراحی و برخی از جنبه های دیگر هدفون های حذف نویز آینده را آشکار کرده است.

تصاویر فاش شده طراحی جمع و جورتری را نسبت به مدل قبلی نشان می‌دهند و شماره مدل و محل ساخت آن در قسمتی که نوک گوش را نگه می‌دارد، چاپ شده است. این تغییر طراحی احتمالاً به سهولت جا دادن بهتر در گوش کمک می کند. متأسفانه، عکس‌های فاش شده فقط یک طرف هدفون را نشان می‌دهند، بنابراین ممکن است طراحی آن چیزی بیشتر از چیزی باشد که می‌توانیم ببینیم.

قسمت بیرونی هدفون ها پلاستیکی مشکی براق است، اگرچه ممکن است برای محصول نهایی تغییر کند. در سمت چپ، یک نقطه لمسی و یک سوراخ میکروفون قابل مشاهده است، اگرچه مشخص نیست که کدام میکروفون است. بر اساس گزارش ها، یک حسگر مجاورت در پایین قرار خواهد گرفت. این هدفون ها همچنین دارای یک پنل لمسی در سطح بالایی هستند که با آنتن بلوتوث یکپارچه شده است.

کیس شارژ نیز دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. مدل جدید دارای دو پایه برای شارژ مجدد و ارتباط خواهد بود، در مقایسه با سه پایه مدل قبلی. جنس قاب مانند مدل فعلی مات به نظر می رسد و از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند. در حالی که اندازه قاب جدید را نمی توان از روی تصاویر فاش شده تعیین کرد، افزایش ظرفیت شارژ نشان دهنده نوعی ارتقاء برای هدفون ها است.

علیرغم اخبار هیجان انگیز، هنوز از ظرفیت باتری رسمی هدفون ها اطلاعی نداریم، اگرچه عکس های لو رفته نشان می دهد که باتری مقدار قابل توجهی از فضای داخلی را اشغال کرده است. با WF-1000XM4 به عنوان یک نقطه مقایسه، به نظر می رسد که هدفون های جدید باتری کوچک تری داشته باشند. با این وجود، بدون شک طرفداران هدفون های سونی مشتاقانه منتظر عرضه WF-1000XM5 خواهند بود و مشتاقند ببینند این شرکت چگونه در یک محصول چشمگیر پیشرفت کرده است.

بیشتر بخوانید  رنگ قرمز گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium)

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا اطلاعاتی از هدفون سونی WF-1000XM5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *