افشای قیمت گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9

یکی از گوشی های هوشمند بسیار پرحاشیه ی کمپانی سامسونگ گلکسی نوت 9 نام گرفته است چون تاکنون شایعات و خبرهای بسیاری در مورد این فبلت محبوب منتشر شده است و تمامی کاربران اکنون شور و اشتیاق زیادی در خصوص معرفی این فبلت محبوب دارند. اگر خبرهای قبلی را دنبال کرده باشید، کمپانی سامسونگ در تاریخ 18 مرداد از گلکسی نوت 9 رونمایی به عمل خواهد آورد.

قیمت اصلی و تاریخ ارائه ی فبلت جدید این کمپانی از اصلی‌ ترین نکات می باشد که در این  رویداد Unpacked در مورد آن ها صحبت به عمل خواهد آمد. در یکی از شایعات جدید که منتشر شده است اعلام گردیده زمان عرضه ی این فبلت هوشمند در تاریخ 2 شهریور می باشد و خبرهایی هم در مورد قیمت گلکسی نوت 9 در کشور لهستان انتشار یافته است.

براساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت لهستانی اسپایدرز وب، قیمت این فبلت محبوب رقمی معادل 995 یورو خواهد بود اما لازم به ذکر است که این قیمت اعلام شده برای نسخه‌ ی پایه که دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه‌ ی داخلی می باشد. اسپایدرز وب با یک منبع دیگر نیز این قیمت را بررسی کرده و همچنین اعلام شده است که رنگ‌ های این سری، مشکی، آبی و بنفش می باشد.

لازم به ذکر است که فبلت هوشمند گلکسی نوت 8 نیز سال گذشته ی میلادی با همین قیمت در اروپا عرضه گردید و اگر کمپانی سامسونگ قابلیت‌ های مورد انتظار، مانند قلم Spen مبتنی بر بلوتوث و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قیمت گلکسی نوت 8 ارائه خواهد شد، بسیار جذاب می باشد ولی باید به این نکته توجه داشت که کره‌ ای‌ ها گلکسی اس ۹ پلاس را با قیمتی بیشتر از آنچه که باید، به‌ فروش می‌ رسانند.

ولی درخصوص قیمت گلکسی نوت 9 سامسونگ اینطوری اعلام شد که کمپانی سامسونگ هنوز آمادگی رسیدن به قیمتی در مرز قیمت 1000 یورویی برای گوشی های پرچمدار خود ندارد؛ مسئله ای که احتمال دارد با عرضه‌ ی گلکسی اس 10 سامسونگ یا گلکسی ایکس این کمپانی در سال بعد تغییراتی را خواهد داشت. ولی تا زمانی که کمپانی سامسونگ قیمت این فبلت را اعلام نکند، هیچ کدام از قیمت ها قطعی نمی باشد، احتمال دارد، قیمت نوت ۹ مرز 1000 یورو را رد کند.

بیشتر بخوانید  مانیتور منحصربفرد سامسونگ The Link معرفی شد

احتمال دارد تمامی فرضیه های ما درخصوص این موضوع اشتباه باشد و بعد از زمان برگزاری مراسم رونمایی باید صبر نماییم.

 

دیدگاه خود را درخصوص قیمت احتمالی Galaxy Note 9 را با زوم تک درمیان بگذارید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشای قیمت گلکسی نوت 9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *