افشای قیمت هوآوی میت 20 و میت 20 پرو

هوآوی میت 20

دو گوشی هوشمند خبرساز هوآوی تا به امروز هوآوی میت 20 و میت 20 پرو نام دارد که تقریبا تمامی سایت های خبری را پر کرده اند. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا یک سری اطلاعات رسمی از این گوشی های هوشمند کمپانی چینی منتشر گردد. در حال حاضر پس از انتشار یک سری مشخصات از پرچمداران بعدی این کمپانی ، گویا قیمت آن ها نیز امروز افشا شده است.

هوآوی میت 20 و میت 20 پرو

تنها چند روز دیگر به معرفی پرچمداران سری میت کمپانی هوآوی با عنواین هوآوی میت 20 و میت 20 پرو باقی مانده است ولی نزدیک‌ شدن به این رویداد اختصاص‌‌ی سبب شده است تا میزان شایعات درخصوص این دستگاه‌ ها بیشتر از قبل گردد. اخیرا یک سایت فناوری لهستانی به اطلاعاتی دست یافته است که به قیمت این دو گوشی هوشمند می‌پردازد. بر اساس اعلام این وب‌ سایت، هواوی میت 20 و میت 20 پرو به‌ ترتیب با قیمت‌ های 800 و 1149 دلار به بازار عرضه خواهند شد. در عین حال، نکته‌ ی جالب در این قیمت‌گذاری نرخ بالای پرداختی برای نسخه ی پرو می باشد که حدود 150 دلار از گران‌ ترین پرچمداران کنونی بازار بالاتر می باشد؛ این مبلغ دقیقا با قیمتی که مدتی قبل توسط یک وب‌ سایت فناوری سوئیسی افشا شد، برابری می نماید.

هوآوی میت 20

با تمامی این تفاسیر، در صورتی که وب‌ سایت مذکور ادعا می نماید، به این مبالغ با یک اوپراتور تلفن همراه دست یافته است ولی باتوجه به اینکه تمامی این اطلاعات توسط هوآوی به طور رسمی تأیید نشده است، هنوز نمی‌ توان در این خصوص اظهار نظر قطعی داشت. نکته‌ی جالب توجه در خصوص قیمت اعلام شده، اعمال‌ نمودن، مالیات بر ارزش افزوده‌ ی کشور لهستان می باشد؛ بنابراین در صورت درست بودن این اعداد و ارقام، می‌ توان انتظار قیمت کمتری را در سایر نقاط اروپا داشت.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی هوآوی میت 20 و میت 20 پرو

نظرات در مورد : افشای قیمت هوآوی میت 20 و میت 20 پرو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *