افزوده شدن قابلیت های جدید به نسخه اندروید واتس اپ

نسخه اندروید واتس اپ

نسخه اندروید واتس اپ | پس از فیلتر شدن تلگرام در کشورهای ایران و روسیه بسیاری از کاربران این دو کشور به واتس اپ روی آوردند و از این اپلیکیشن برای ارتباط با سایرین استفاده می نمودند. اکنون در این میان فیسبوک نیز در تلاش بود را رابط کاربری این پیام رسان را بهبود بخشد و از آن به عنوان یک پیام رسان کامل یاد نماید و تاکنون نیز قابلیت های بسیاری را به واتس اپ افزوده است.

نسخه اندروید واتس اپ

پیام رسان واتس اپ پس از مدت ها در حال فعالیت بر روی قابلیت حالت تاریک و قابلیت های جذاب دیگری برای نسخه اندروید می باشد. هم اکنون نحوه ی توسعه این قابلیت معلوم نشده ولی احتمال دارد سبب کاهش مصرف انرژی در گوشی هایی با صفحه نمایش OLED گردد. بر اساس خبری که در توییتر انتشار یافته است، پیام رسان واتس اپ قابلیت دیگری را نیز در حال توسعه دارد که قبلا در سایر پیام رسان ها نظیر تلگرام شاهد آن بودیم.

این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا با کشیدن یک پیام خاص به سمت راست سریعا بر روی آن Reply نمایند. این قابلیت هنوز در نسخه ی 2.18.282 واتس اپ ارائه نشده است زیرا توسعه ی آن نیازمند بهینه سازی بیشتری می باشد اما WABetaInfo با انتشار یک گیف نوع عملکرد آن را به نمایش گذاشته است. reply با استفاده از کشیدن پیام از چند سال پیش در دسترس کاربران سیستم عامل iOS واتس اپ بود و پاسخ به یک پیام خاص را بسیار ساده می نمود ولی معلوم نیست نیست که چرا پیام رسان واتس اپ از ارائه این ویژگی در نسخه اندروید خود خودداری می نمود.

نسخه اندروید واتس اپ

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برطرف شدن باگ امنیتی پیام رسان واتس اپ

نظرات در مورد : افزوده شدن قابلیت های جدید به نسخه اندروید واتس اپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *