افزوده شدن قابلیت جدید به اینستاگرام

قابلیت جدید اینستاگرام

قابلیت جدید اینستاگرام | اینستاگرام در طول این مدت قابلیت ها و ویژگی های جدیدی را ارائه نموده است و بسیاری از دسترسی ها را به کاربران داده. بر همین اساس اکنون اینستاگرام باز هم یک قابلیت جدید برای کاربران ارائه نموده است البته اینستاگرام به تقلید از اسنپ چت این قابلیت جدید را رونمایی کرده.

قابلیت جدید اینستاگرام

شبکه ی اجتماعی اینستاگرام دوباره به دنبال افزودن قابلیت هایی جدید می باشد و این دفعه به دنبال آسان کردن یکی از اصلی ترین مسائل صفحات اجتماعی رفته است: قابلیت دوست یابی و یا فالو نمودن راحت تر افراد جدید می باشد. شبکه ی اجتماعی اینستاگرام نام این قابلیت را nametags گذاشته که به راحتی با اسکن نمودن یک کد – مثل قابلیتی که در اسنپ چت شاهد بودیم – می‌ توانید نسبت به فالو کردن دوستانتان اقدام نمایید.

در هر زمان که یک Nametag ساختید که در آن می‌ توانید از رنگ‌ ها، ایموجی‌ ها و عکس‌ های سلفی استفاده نمایید تنها کافیست دوستان شما با دوربین آن را اسکن کنید تا به سرعت به یکی از فالوورهایتان در اینستاگرام تبدیل شوند و یا برای شما یک پیغام ارسال نمایند. شما می‌ توانید Nametag ساخته شده را با سایرین از طریق پیام‌ های متنی به اشتراک بگذارید. استفاده از این قابلیت در حال حاضر در سیستم عامل های اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است.

قابلیت جدید اینستاگرام

البته این تنها قابلیت افزوده شده نمی باشد. شبکه ی اجتماعی اینستاگرام همچنین در حال بررسی ویژگی دیگری می باشد که کاربران را تشویق به افزوده شدن به گروه‌ های دانشگاهی می نماید تا پیشینه‌ های تحصیلی خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال مدارسی که رفته‌ اند، تحصیلاتی که داشته‌ اند، سال‌ های وارد شدن و خروج از آن‌ ها و … .

همچنین می‌ توانید وارد مسیر یکی از مدرسه ها و یا دانشگاه‌ ها در اپلیکیشن اینستاگرام بروید و تمامی اشخاصی که از گذشته ای خاص استفاده می کنند را بررسی کنید. در میان افراد ممکن است دوست‌ های قدیمی و همکلاسی‌ های شما را نیز پس از سال‌ ها ملاقات نمایید.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  اشتراک گذاری لوکیشن کاربران اینستاگرام با فیسبوک

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزوده شدن قابلیت جدید به اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *