افزایش قیمت لاستیک خودرو پراید و رشد بسیار زیاد قیمت ها

افزایش قیمت لاستیک

افزایش قیمت لاستیک | اکنون بازار اقتصادی کشور بسیار نابسامان می باشد و قیمت بسیاری از لوازم خودروها و سایر محصولات هر روز رو به افزایش می باشد. در این میان قیمت لاستیک خودروها نیز با افزایش زیادی روبرو بوده است. اکنون قیمت بسیاری از لوازم خودرو به همین صورت هر روز رو به افزایش می باشد.

افزایش قیمت لاستیک

یکی از مسائل اصلی که دائما در زمینه ی خرید لاستیک های خودروها مطرح می گردد، توجه خریداران به سلامت لاستیک ها می باشد. این مسئله به خصوص این روزها که شایعه ی توزیع تایرهای دست دوم در بازار داغ شده است بیشتر از قبل مورد توجه افراد قرار گرفته است. باید به این موضوع توجه نمود که هرچه تایر زودتر وارد بازار گردد و فاصله ی زمانی تولید و توزیع آن نیز کمتر باشد میزان سلامت تایر مذکور نیز بیشتر و کیفیت آن نیز بالاتر می باشد.

در این مورد لاستیک ایرانی در بازار کشور ما حرف اول را می زنند؛ زیرا نسبت به نمونه های خارجی سریعتر در بازار توزیع می گردند از سوی دیگر باید توجه نمود که در خصوص استانداردهای بین المللی هم تایرهای داخلی قابل اعتماد بوده اند و در زمینه ی محصولات پر تیتراژ و پر تقاضا نظیر پراید این تایرهای ایرانی هستند که توانسته اند نظر مشتریان را به خود جلب نمایند. در موردهایی لاستیک ایرانی از کیفیت بیشتری نسبت به نمونه های وارداتی برخوردار بوده اند و تعداد زیادی از فروشندگان لاستیک ها و قطعات خودرو، خریداران را به علت کیفیت مطلوب تر و قیمت پایین تر تشویق به خرید نمونه های داخلی می نمایند.

بر طبق استاندارد های بین المللی  ارائه شده در صورتی که لاستیکی در شرایط مطلوب و ایده آل نگهداری گردد دارای تاریخ مصرفی حداکثر سه ساله می باشد و پس از آن مناسب برای استفاده نمی باشد. باید بگوییم که تولیدکنندگان تایرهای ایرانی تقریبا همه ی رنج های تایر سواری، وانتی، باری، اتوبوسی، کشاورزی و راه سازی را در سایزهای مختلف با ساختار بایاس و همچنین رادیال نخی پوشش داده اند و حتی انواعی از تیوب ها و نوارهای ایرانی هم در بازار قابل دسترس می باشد.

افزایش قیمت لاستیک

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  خودرو یادگار جنگ جهانی دوم در تهران + تصویر

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزایش قیمت لاستیک خودرو پراید و رشد بسیار زیاد قیمت ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *