آموزش افزایش فالوور کلاب هاوس به تعداد 11700 فالوور در یک ماه

نسخه شبیه‌ساز‌شده کلاب‌هاوس

این ساده ترین راه برای جذب پیروان جدید در کلاب هاوس است و من این را از گری هندرسون فهمیدم. می توانید ببینید که من 11،700 دنبال کننده و 2100 دنبال کننده دارم. من می شنوم حداکثر 2500 است.

افزایش فالوور کلاب هاوس

اگر به دنبال کنندگان من و این جدیدترین کسانی که در آخرین ساعت مرا دنبال کرده اند نگاه کنید ، بعضی از افراد اصلاً فالوئر ندارند – اما این پیرو 58 نفر دارد. این بدان معناست که او تازه عضو شده است. اگر روی 58 کلیک کنم می بینید که او همه این افرادی را که به او پیشنهاد شده اند دنبال می کند. وقتی شخصی را دنبال می کنید ، به افراد دیگری مانند شخصی که شما را معرفی کرده است پیشنهاد می شود مانند همان شخصی هستید که روی او کلیک می کنید.

بنابراین بسیاری از اینها افرادی هستند که من از قبل آنها را دنبال می کنم و مرا دنبال می کنند. این بدان معنی است که من در لیست کاربران پیشنهادی این کاربران جدید قرار می گیرم. یک بار همپوشانی خواهید دید. به عنوان مثال ، گری هندرسون وجود دارد که 35000 اینجا است.

اگر به دنبال کنندگان کاملاً جدید او نگاه کنید ، همان چیز را می بینید. مانند این شخص که 5 دنبال کننده و 223 دنبال کننده دارد. خواهید دید که بسیاری از افراد زیر یکی هستند. شما نام هایی مانند JT Foxx ، Michael Lane و Grant Cardone را مشاهده می کنید.

چگونه در یک ماه 11700 فالوور در کلاب هاوس کسب کنیم

فکر می کنم این بخشی از الگوریتم است که مردم نمی فهمند. برای رشد تعداد دنبال کنندگان خود – که همان چیزی است که می خواهید، باید وارد آن لیست کاربران پیشنهادی شوید. این کمی ذره ذره است ، زیرا شما باید نشان دهید که شخصی هستید که برای اتاقهایی که هنگام صحبت برای آنها جالب است جالب است. فقط این نیست که شما پیروان زیادی دارید و افراد به همین دلیل وارد اتاق شما می شوند یا حتی افراد دیگری را نیز به اتاق خود می آورید.

این چیزی است که من از گری هندرسون یاد گرفتم. تنوع افرادی که به رویدادهای شما می آیند بسیار کلیدی است. امروز این رویداد را برای من آینده در نظر گرفته ام – اسرار رشد تجارت.

من و او کاملاً در پایگاه کاربری ما با هم همخوانی داریم ، بنابراین قرار نیست اعلان های جدید زیادی ایجاد کند. اما وقتی کسی مثل گری را داشته باشیم که 5000 35 35000 نفر از آنها ممکن است هر زمان آنلاین باشد و شاید 40٪ از آنها نسبتاً جدید باشند. سپس این باعث می شود که حدود 170 نفر از افراد بالقوه جدید وارد اتاق ما شوند.

چگونه در یک ماه 11700 فالوور در کلاب هاوس کسب کنیم

ما امروز در 402 نفری که در اتاق بودند امروز کمی زودتر یک اتاق داشتیم. و این به این دلیل است که وقتی مردم وارد شدند ، آنها آنجا را ترک نکردند. آنها مرتباً جمع می شدند و شسته و رفته بود. شما قرار نیست در Clubhouse ضبط کنید ، بنابراین در طول راه عکس های صفحه ای گرفتم.

بیشتر بخوانید  نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید در کافه بازار منتشر شد

اتاق فقط با چند نفر شروع شد. من اتاق را با 7.1 هزار دنبال کننده راه اندازی کردم. من نمی خواهم شما فکر کنید این فقط در مورد جذب دنبال کننده است ، اما روش خوبی برای فکر کردن در مورد نوع پویایی نحوه انجام آن است. این توییتر ، اینستاگرام یا فیس بوک نیست. من اتاق را راه انداختم و به معنای واقعی کلمه در عرض دو دقیقه ، 120 نفر در اتاق بودیم و فقط به سمت بالا می رفت. ظرف سه دقیقه به 240 رسید.

دوستم برنان صحبت می کرد. من عاشق عکس گرفتن از دوستانم هستم که آنها صحبت می کنند ، و سپس آنها را در توییتر برچسب می زنم و می گویم: “سلام ، خیلی عالی است که شما صحبت می کنید.”

تعداد زیادی از افراد وارد شده اند ، و سپس شاون دیل است که صحبت می کند. مخاطبان او نیز در حال ورود هستند. من فکر می کنم که او فقط هزار نفر دارد ، اما متخصص عمل جراحی است – و این افراد بسیاری هستند که ما به عنوان مشتری داریم ، بنابراین من واقعاً این را دوست دارم.

چگونه در یک ماه 11700 فالوور در کلاب هاوس کسب کنیم

ما تا 507 ، سپس 306 بالا رفتیم ، و سپس گری هندرسون وارد اتاق شد. او ترک می کند. اما من یک عده را دعوت کردم که صحبت کنند. همانطور که مردم را به صحبت دعوت می کنید ، این موضوع مخاطبان آنها را مطلع می کند. – بنابراین فکر می کنم داشتن قطره ای از افرادی که صحبت می کنند خوب است. اگر بلندگوهای جدیدی ندارید ، افراد بیشتری را به اتاق نمی آورد. من به نوعی معتاد شدم چون می خواستم ببینم چه اتفاقی افتاده است. ما از 518 به 380 سقوط کردیم. ما این تعداد نفر را نگه نداشتیم ، اما غروب می شد. این اتاق دو ساعت و نیم رفت. 377 نفر مرا دنبال کردند.

چگونه در یک ماه 11700 فالوور در کلاب هاوس کسب کنیم

من به اتاق دیگری رفتم تا ببینم چه خبر است. من کسی نبودم که حتی آن را شروع کردم – این کانر بود که آن را شروع کرد ، و سپس او به دلایلی روی اتاق وثیقه گذاشت. همانطور که برای تازه کردن به سمت پایین می روید ، من به مکان دوم رسیدم. سپس وارد اولین نقطه شدم ، که برای این اتاق خاص عجیب است. پس اتاق من بود. برخی از این افراد دیگر را مجری کردم و سپس از اتاق خارج شدم. بنابراین فکر می کنم این اتاق در واقع هنوز ادامه دارد.

شما هرگز نمی خواهید فقط یک اتاق را ترک کنید ، زیرا در این صورت اتاق تعدیل نمی شود – اما دیدن این که چه اتفاقی افتاده جالب بود. امیدوارم برای شما جالب باشد که این تور پشت صحنه فردی مانند من که در واقع Clubhouse را یاد می گیرد جالب باشد و امیدوارم به رشد شما کمک کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش افزایش فالوور کلاب هاوس به تعداد 11700 فالوور در یک ماه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *