افزایش طول عمر باتری سرفیس پرو 4 و سرفیس پرو 3 با ویژگی جدید مایکروسافت

افزایش طول عمر باتری

افزایش طول عمر باتری | یکی از مشکلاتی که ماربران سرفیس پرو 4 و سرفیس پرو 3 کمپانی مایکروسافت با آن ها روبرو هستند، مشکل طول عمر کم باتری آن ها می باشد. اساسا میزان مصرف دستگاه های کمپانی مایکروسافت به دلیل استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا، بالاست و برخی از کاربران از این موضوع دائما شکایت دارند. اکنون کمپانی مایکروسافت قابلیت جدیدی را برای کاربران خود ارائه داده است که می تواند طول عنر باتری دستگاه های مذکور را افزایش دهد.

افزایش طول عمر باتری

کمپانی مایکروسافت بزودی آپدیت فرمور UEFI جدیدی را برای دستگاه های سرفیس پرو 3 و سرفیس پرو 4 انتشار خواهد داد که قابلیت Battery Limit را به همراه خواهد داشت؛ ویژگی که به منظو افزایش طول عمر باتری های لیتیوم یونی موجود در این دو تبلت طراحی گشته است. با نصب نمودن این قابلیت و فعالسازی آن، میزان شارژ باتری دو دستگاه مذکور پس از رسیدن به 50 درصد متوقف خواهد شد. در صورتی که باتری قبل از اتصال دستگاه به برق هم بیش از 50 درصد شارژ داشته باشد، قابلیت Battery Limit به تخلیه آن تا هنگامی که 50 درصد ظرفیت تکمیل باشد، می پردازد.

افزایش طول عمر باتری

کمپانی مایکروسافتدر این خصوص گفت که این قابلیت برای آن سری از دیوایس های سرفیس پرو توسعه پیدا کرده است که همواره به برق متصل می باشند. برای مثال این کمپانی به کیوسک های تجاری اشاره دارد که سرفیس پروهای موجود در آن ها به احتمال زیاد همیشه به برق متصل می باشند. در شرایطی که هنوز این قابلیت بر روی سرفیس پرو 3 و 4 قابل دسترس می باشد، کمپانی مایکروسافت قصد دارد تا آن را به سایر نسخه های سرفیس پرو نیز اضافه نماید.

قابلیت Battery Limit یک گزینه در تنظیمات EUFI می باشد که نحوه ی شارژ شدن دستگاه و به دنبال آن، طول عمر باتری را دستخوش تغییرات خاصی قرار می دهد. این ویژگی می تواند برای آن سری از کاربرانی که دائماً در یک جا مستقر بوده و از دستگاه های سرفیس پرو خود استفاده می نمایند بسیار کاربردی باشد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از نسل بعدی سرفیس های مایکروسافت

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزایش طول عمر باتری سرفیس پرو 4 و سرفیس پرو 3 با ویژگی جدید مایکروسافت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *