دانلود دو ابزار مفید و کاربردی برای افزایش سرعت اینترنت

افزایش سرعت اینترنت با نرم افزار cFosSpeed

دانلود دو ابزار مفید و کاربردی برای افزایش سرعت اینترنت (دانلود) : در این پست سعی میکنیم دو ابزار مفید و کاربردی رو برای افزایش سرعت اینترنت و دانلود برای شما عزیزان معرفی کنیم ، امیدوارم این دو ابزار مفید باری افزایش سرعت دانلود شما موثر باشد. برای آشنایی با این نرم افزار ها با ما باشید.

نرم افزار Download Accelerator Manager برای افزایش سرعت اینترنت دانلود 

دانلود دو ابزار مفید و کاربردی برای افزایش سرعت اینترنت

اولین نرم افزاری که برای شما معرفی خواهیم کرد ، یک گجت مفید و کم حجم است که سرعت دانلود شما رو بهینه خواهد کرد و سرعت دانلود شما رو افزایش می ده ، این نرم افزار شما را قادر به دانلود فایل های اینترنتی و ذخیره فایل های ویدئویی ، موسیقی و …از سایت ها حتی از سایت یوتیوپ با بیشترین سرعت ممکن میکند ، این نرم افزار از اغلب مرورگر های اینترنتی پشتیبانی می کند ، می توان گفت یک ابزار کاربردی با کمترین حجم ممکن هست . شما می تونید این نرم افزار رو از لینک روبرو دانلود کنید. Download Accelerator Manager/ لینک دانلود

افزایش سرعت اینترنت با نرم افزار cFosSpeed 

افزایش سرعت اینترنت با نرم افزار cFosSpeed

دومین ابزاری رو که برای افزایش سرعت اینترنت برای شما عزیزان معرفی می کنیم نرم افزار cFosSpeed 9.64 Build 2144 Final است ، این نرم افزار هم با حجم 2 مگابایتی خود علاوه بر افزایش سرعت دانلود شما ، سرعت ارتباطی شما با اینترنت رو هم افزایش می دهد ، گفتنی است این نرم افزار مفید و کاربردی با تکنولوژی  traffic shaping (شکل دهی به عبور و مرور داده) سرعت ارتباطی شما با اینترنت را افزایش می دهد ، جالب اینجاست که عملکرد این نرم افزار  تنها به اینترنت و ارتباط های اینترنتی ساده ختم نمی شود بلكه برای اجرای بهتر بازی ها،‌ ارتباط با موبایل ها و همچین ارتباط هایی هم سرعت شما را افزایش می دهد ، با استفاده از این نرم افزار شما سرعت ارتباطی تان را افزایش خواهید داد . شما می توانید این نرم افزا را از لینک روبرو دانلود نمایید. cFosSpeed  / لینک دانلود

راستی اگر شما هم روشی رو برای افزایش سرعت دانلود و افزایش سرعت اینترنت می دونید در بخش نظرات همین مطلب بفرمایید تا دیگر کاربران زوم تک هم از این روش ها استفاده بکنند. ضمنا می تونید مقاله های افزایش سرعت اینترنت با ترفند های مفید برای شما (پر بازدید ترین مقاله زوم تک در این موضوع) و دسترسی سریع تر به اینترنت  رو در زوم تک مطالعه کنید. همچنین پیشنهاد می کنم قسمت افزایش سرعت رو هم یه نگاه بندازید تا تمامی مقاله های این موضوع رو در زوم تک مشاهده کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه یک نام مناسب برای وب سایت تجاری خود انتخاب کنیم ؟

نظرات در مورد : دانلود دو ابزار مفید و کاربردی برای افزایش سرعت اینترنت

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. دوستان گرامی طی تایید این مطلب برای افزایش سرعت نه چند ده کیلوبایت یا مگابایت(تو ایران فکر نکونم مگابایت) که بعضی از مردم فکر می کنند بلکه فقط یک یا دو کیلوبایتی افزایش را احساس خواهید کرد. البته مطلب فوق این امکان را برای شما فراهم خواهد نمود که از تمامی ظرفیت خریداری شده از isp ها استفاده کنید. دوستانی که می خواهند بدانند ظرفیت دانلود اینترنت شان به طور واقعی چقدر است از فرمول زیر استفاده کنند. سرعت خریداری شده تقسیم بر ۸ برای مثال:اینترنت ۲۵۶ تقسیم بر ۸ برابر است با ۳۲ این اخرین سرعت دانلود یست که این سرعت اینترنت به من خواهد داد و بیشتر نخواهد شد.

  2. باسلام وتقدیم صمیمانه ترین احترام
    مدیریت محترم جناب آقای مهندس هادی شریفی
    ازمطالب ارزنده وبسیار مفید,کمال تشکر وسپاس را داریم.امید است خداوند به شما عزت,کمال,دانش روزافزون,سربلندی وسلامتی از نوع بهترین هایش عطا کند.
    با احترام :رضا شمسیان

    1. با عرض سلام و احترام تشکر فراوان بابت توجه شما به سایت زوم تک ، پیشرفت زوم تک رو مدیون زحمات سایر مدیران از جمله مهندس امین بخشوده و اشکان شهابی عزیز هستیم ، و توجه شما عزیزان هم باعث دلگرمی ما خواهد شد. منتظر حضور دوباره شما دوست عزیز هستیم.