افتتاح خانه دوست برای حمایت از کودکان کار در محله شوش تهران

خانه دوست

کودکان کار یکی از مظلوم ترین قشر جامعه هستند که به عنوان یکی از اقشار بی دفاع در ایران بحساب می آیند این قشر به دلیل نداشتن پشتیبان برای حمایت از خانواده شان یا به اجبار به ترک تحصیل و کار در خیابان ها روی می آورند . کمپینی به تازگی راه اندازی شده است که سایت خبری زوم تک برای حمایت از این کمپین و پیوستن به این کمپین خبر افتتاح خانه دوست را برای حمایت از کودکان کار خدمتتان تقدیم می کند . با زوم تک همراه باشید تا گزارش تصویری از این مراسم را ببینید .
یکی از اصلی ترین معضلات جامعه امروز ، کودکان کار است . کودکانی که به دلایل مختلف از جمله اعتیاد خانواده ، نداشتن سرپرست و… خواسته یا ناخواسته وارد فضایی می شوند که آنها را مجبور به کار در خیابان ها و دوری از تحصیل آن هم در بهترین سن آموزش می نماید.

این معضل گروه های مردمی و کسب و کارهای بسیاری را ترغیب نموده تا با کمک به این کودکان ، بخشی از زخم های  جامعه را التیام بخشند.

یکی از این گروه های مردمی ، گروه پایان کارتن خوابی است . گروهی که به رسم مرام نامه خود ، هر سه شنبه ، با حضور میان این کودکان تمرین مهرورزی می کنند.

اما این بار گروه «پایان کارتن خوابی» با هدف ایجاد مکانی پر از عشق و اعتماد برای کودکان کار،  خانه‌ای برای آموزش و تعلیم و تربیت آنها بنا نهاده است. بسیاری از معلمان و استاتید ،  آمادگی خود را در این حرکت فرهنگی اعلام نموده اند. این خانه روز پنجشنبه ۲۱  مرداد ماه ۱۳۹۵ در محله شوش تهران رسما فعالیت خود را آغاز کرد .

جشن افتتاح این خانه به همت «برند آرايشى بهداشتى ماى» و با حضور اصحاب رسانه و خیرین برگزار شد.

گزارش تصویری از مراسم افتتاحیه :
خانه دوست

خانه دوست

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افتتاح خانه دوست برای حمایت از کودکان کار در محله شوش تهران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *