اطلاعات مک بوک پرو 2018 بازیابی نمی شود!

مک بوک پرو 2018

مک بوک پرو 2018 | هماتطور که می دانید کمپانی اپل بر روی لپ تاپ های سری مک بوک خود مانورهای بسیاری می دهد و اخیرا نیز خبرهای بسیاری در خصوص مک بوک پرو 2018 منتشر شده است زیرا این کمپانی در سری جدید این لپ تاپ ها تمامی ایرادات موجود در سری های قبلی را برطرف نموده و اساسا یک لپ تاپ کامل را به بازار ارئه داده است ولی در این میان شاید ایرادات ظاهری مک بوک پرو 2018 نسبت به قبلی ها برطرف شده باشد ولی با یک مشگل بزرگ تر مواجه است.

مشکل اساسی مک بوک پرو 2018

گویا کاربران لپ تاپ مک‌ بوک‌ پرو 2018 در استفاده از نسل جدید این لپ تاپ کمپانی اپل نگرانی هایی دارند. گویا این کمپانی با طراحی جدید کیبورد نسل سوم مک بوک پرو ها و همچنین بی‌ صداتر کردن کلیدهای کیبورد در زمان تایپ و بر طرف کردن مشکل گیر کردن ذرات ریز و گرد و غبار در زیر کلیدهای کیبورد با استفاده از غشای سیلیکونی یک سری از مسائل ظاهری را برطرف نموده است اما گویا هم اکنون این لپ تاپ با مشکل بزرگ‌ تری دست‌ و پنجه نرم خواهد کرد.

مک بوک پرو 2018

قدرتمندترین مدل مک‌ بوک‌ پرو اپل دارای پردازنده‌ ی فوق‌ العاده قدرتمند Core i9 می باشد اما در اصل نمی‌ تواند از تمامی قدرت این پردازنده استفاده نماید. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، مک بوک پرو ۱۵ اینچی کوپرتینویی ها دارای مشکل خنک‌ سازی و در پی آن کاهش توان پردازشی می باشد. اما تنها ایراد مک‌ بوک‌ پرو اپل این نیست و مشکل بزرگ‌ تری لپ تاپ جدید اپل را تهدید می نماید. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه و گزارش‌ های منتشر شده در خصوص کالبدشکافی مک‌ بوک‌ پرو، قابلیت بازیابی اطلاعات از روی حافظه‌ ی ذخیره‌ سازی SSD این لپ تاپ کمپانی اپل در شرایطی که به برد سیستم به‌ صورتی که دیگر قابل تعمیر نباشد، آسیب رسیده باشد، وجود ندارد.

کمپانی اپل از وقتی که اولین مک‌ بوک‌ پرو خود را با مدل‌ های تاچ‌ بار رونمایی کرد، نگرانی هایی در خصوص بازیابی اطلاعات از حافظه ی SSD آن ها وجود داشت ولی از جایی که حافظه‌ی SSD غیرقابل جابجایی می باشد و به طور مستقیم بر روی برد سیستم قرار داده می شود، اگر مشکلی برای آن ایجاد شود، امکان بازیابی اطلاعات تقریبا غیرممکن خواهد شد.

بیشتر بخوانید  گوشی iPhone 14 Pro برنده GLOMO Best Smartphone Award

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اطلاعات مک بوک پرو 2018 بازیابی نمی شود!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *