اطلاعات سخت افزاری NORD CE 5G وان پلاس لو رفت

شرکت وان پلاس در نظر دارد بزودی میان رده جدیدی را تحت عنوان NORD CE 5G معرفی کند. گوشی که مشخصات کلیدی رده میانی برای آن تدارک دیده شده و یک گزینه پرچمدار از وان پلاس نخواهد بود.

آن روزها گذشته که OnePlus فقط تلفن های هوشمند ممتازی را می ساخت. علاوه بر این ، اکنون هیچ شرکتی وجود ندارد که بتوان به این روش توصیف کرد. حتی اپل مستقر در کوپرتینو نیز چند مدل میان رده را ارائه می دهد. بنابراین ، استراتژی ای که برخی تولیدکنندگان از آن پیروی کرده اند دیگر کارایی ندارد. اما این همچنین بدان معنی است که شرکت هایی که به طور سنتی به عنوان سازنده های شاخص شناخته می شوند باید مهارت های جدیدی را کسب کنند. از این لحاظ به نظر می رسد وان پلاس مشکلی ندارد. منظور ما از چند ماه گذشته این است که موفق به طراحی و عرضه چندین مدل برای این مکان شده است. میان رده بعدی نیز در راه است. اگر حدس بزنید ، ما در مورد OnePlus Nord CE 5G صحبت می کنیم.

اگرچه اطلاعات زیادی در مورد OnePlus Nord CE 5G وجود ندارد ، اما امروز اطلاعات جالبی به دست ما رسیده است. دشوار است حدس بزنید که Nord CE (مخفف “Core Edition”) بر اساس Nord اصلی باشد. اما سازنده برخی از ویژگی های خود را کاهش می دهد تا قیمت کمتر شود.

شخصیت اصلی ما از یک صفحه نمایش لمسی 6.43 اینچی 90 هرتزی AMOLED با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. در داخل ، OnePlus Nord CE 5G میزبان تراشه Snapdragon 750G و همچنین یک باتری 4500 میلی آمپری خواهد بود. مورد دوم از شارژ سریع 30 وات پشتیبانی می کند (0 تا 70 درصد در 30 دقیقه).

در مورد اپتیک ، در پشت ، میان رده وان پلاس از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی از Omnivision بهره می برد. این سنسور با یک لنز فوق عریض 8MP و یک سنسور عمق 2MP همراه خواهد بود. با این حال ، در طرف مقابل ، ما یک تیرانداز سلفی 16 مگاپیکسلی داریم.

این شرکت دو نوع حافظه / فضای ذخیره سازی – 6/64 گیگابایت و 8/128 گیگابایت را ارائه می دهد. اما نکته ناامیدکننده این است که ما با یک ذخیره سازی UFS 2.1 روبرو هستیم که استاندارد جدید را بسیار به بار می آورد. بنابراین لازم نیست منتظر یک عملکرد سریع باشید.

بیشتر بخوانید  طراحی وان پلاس آیس 3 تایید شد

از آنجا که OnePlus Nord CE 5G یک دستگاه میان رده است ، ویژگی های شگفت انگیز زیادی در دستگاه های برتر دیده نمی شود. بنابراین سخنران منفرد جای تعجب ندارد. Nord CE 5G از قبل دارای جک هدفون 3.5 میلی متری است و ضخامت آن 7.9 میلی متر است. همچنین ، تلفن از OxygenOS 11 مبتنی بر اندروید 11 استفاده می کند. بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است. حتی قاب از این مواد استفاده می کند.

این تلفن هوشمند از 10 ژوئن وارد بازار می شود. پیش سفارشات از 11 ژوئن در هند آغاز می شود. قیمت این گوشی هوشمند نباید بیش از 350 دلار باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اطلاعات سخت افزاری NORD CE 5G وان پلاس لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *